Gå til innhold

Test: HTC HD2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere ikke linke direkte til bildene istedenfor at vi må lete oss frem i prisguiden? Tungvindt. Eventuelt enda bedre -> Lightbox JS.

 

Blir det ikke litt feil å kalle dette et dårlig kamera? Tar da bedre bilder enn mitt på HTC Diamond. Og jeg syntes det er et som ok. Blir jo feil å sammenligne med Pixon når det er en fet kameramobil mot denne buisness- telefonen.

Lenke til kommentar

Virker svært solid for å være Windows Mobile ja. Men selv om HTC har gjordt en god jobb med UIen, så virker den fremdeles veldig begrenset. Hvordan tar den for seg widgets (finnes det?), swapping mellom åpne programmer (ser at task manageren oppe i høyre hjørnet er fraværende) og egendefinerte snarveier (hvor mange har man plass til, og hva kan man linke til) på hovedskjermen?

 

hvordan klarer dere å få testet denne før omnia ii??!?!?!?!?!?!?!!!

Fordi ingen bryr seg om Omnia II?

 

edit:

 

Fikk også er annet inntrykk av gizmodo sin review som jeg føler er mer spot on enn amobil (som har til vane å ignorere hvilket OS som er på mobiler som om det ikke skulle ha noe å si...): http://gizmodo.com/5400593/htc-touch-hd2-review-a-tragedy

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Det er selvsagt mulig å laste ned egne spill, men med tanke på at Windows Marketplace forelpig ser ut som en spøkelsesby er det vanskelig å installere programmer.

Akkurat like vanskelig som på en hvilken som helst pc. Veldig vanskelig..

 

HTC har aldri levert oss en mobiltelefon med et bra kamera. Det forandrer seg ikke med HD2.

Touch HD tok da helt greie bilder i brukbart lys. HD2 har også fått god kritikk for kameraet sitt i andre tester. Har dere installert hotfixen som fikser kameraproblemene? Bildene skulle bli mye bedre etter at denne var installert. Gir visstnok litt bedre bilder på HD også.

 

Når det kommer til Marketplace så er den norske butikken elendig. Klarer man å lese engelsk er det mye bedre utvalg i f.eks. den amerikanske. Ellers har man jo mange andre applikasjonsportaler som f.eks. Handango, for ikke å glemme XDA-developers som er selve leikekassa for de som er litt mer enn middels interessert.

Lenke til kommentar
Det er selvsagt mulig å laste ned egne spill, men med tanke på at Windows Marketplace forelpig ser ut som en spøkelsesby er det vanskelig å installere programmer.

Akkurat like vanskelig som på en hvilken som helst pc. Veldig vanskelig..

 

hehe du stjal ordene ut av munnen min, folk som kjøper WM bør klare å google litt og bruke xda for å finne ut apps de trenger.. de som trenger å få programmene inn med teskje kan kjøpe seg iPhone :)

Lenke til kommentar
En treer toppen gir jeg telefonen, en telefon som bare gir deg hodebry og må ha allslags hjelpemidler(nedlastinger) for den minste ting for å fungere

For stor og delvis stygg var den og

 

Raskt solgt

 

Du er enten:

* Middels eller mindre erfaring med data og teknologi (dette er jo selvsagt greit og jeg aksepterer det)

* En kverulant som utelukket går motstrøms for å få oppmerksomhet

* Fått et mandagseksemplar

 

Greit nok. Det er smak og behag om du liker utseende på telefonen eller ei. Dog, det faktum at du kjøpte telefonen til å starte med viser at du ikke har kritikksansene i orden.

 

Hvilke nedlastinger du måtte ha for å få telefonen til å fungere er jeg svært sugen på å høre. Informerer du meg?

Lenke til kommentar
En treer toppen gir jeg telefonen, en telefon som bare gir deg hodebry og må ha allslags hjelpemidler(nedlastinger) for den minste ting for å fungere

For stor og delvis stygg var den og

 

Raskt solgt

 

Du er enten:

* Middels eller mindre erfaring med data og teknologi (dette er jo selvsagt greit og jeg aksepterer det)

* En kverulant som utelukket går motstrøms for å få oppmerksomhet

* Fått et mandagseksemplar

 

Greit nok. Det er smak og behag om du liker utseende på telefonen eller ei. Dog, det faktum at du kjøpte telefonen til å starte med viser at du ikke har kritikksansene i orden.

 

Hvilke nedlastinger du måtte ha for å få telefonen til å fungere er jeg svært sugen på å høre. Informerer du meg?

nopp

2. overhodet ikke, greit å vite at det ikke er guds gave til folket det er snakk om her men en stor boks med mye teknologi....

2.5 Mandagseksemplar? Ja uten tvil

3. Siden jeg var blant de første med telefonen i hendene er det vanskelig å å få det korrekte bildet, men å handle tidlig kommer jeg fortsatt å gjøre, mann vinner ikke i lotto hver helg ;-)

4. Siste emnet ditt overlater jeg til deg selv og rase gjennom 100 vis av sider på forumet om problemstillinger

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...