Gå til innhold

Betaler gjerne for mobilprogramvare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også kjøpt en del programvare til min iPhone. Grunnen til det er at det er som andre nevner, at det er lett tilgjengelig, billig og man kan få mye kvalitet for de få kronene man bruker. (legg merke til kan)

 

Personlig så kjøper jeg for det meste enkle spill som Minigore og I Dig It osv :)

 

Forresten, så er "Driver" ute nå til iPhone. Dette er samme Driver som kom ut på PC/PS1.

Lenke til kommentar

Lurer på når Android-teamet skal skjønne dette...

Det later til å være umulig å roote min Magic takket være en sikkerhetsoppdatering fra HTC, og dermed kan jeg ikke kjøpe programvare heller.

 

Nå vurderer jeg å bytte til iPhone. Det er på tide med noe som bare funker, selv om man går glipp av herlig multitasking.

(Ja, iPhone kan også "multitaske", men det er noe omstridt...)

Lenke til kommentar

I begynnelsen lastet jeg kun ned programmene til telefonen min fra rapidshare, men etterhvert når det har kommet oppdateringer har jeg kjøpt en del av de jeg mener er vits å bruke penger på. Så jo, jeg har betalt en god femtilapp for en MSN-klient, og sammenlagt brukt et par hundrelapper på spill.

Jeg får innholdet levert umiddelbart, så mange ganger jeg vil, og det er som regel i god kvalitet.. så da klager jeg ikke!

Derimot betaler jeg ALDRI for programvare for PC (kun spill et par ganger i året).

 

Tror det er et megastort marked for dette, om prisene er riktige. Når de greier å selge Navigon for 700 spenn, så sier jo det sitt! Syntes personlig det er verd det, men jeg brukte mine penger på en rapidshare-konto heller :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...