Gå til innhold

Test: Creative Zen X-fi2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig?

Ser fortsatt ikke fordelene med en trykkfølsom skjerm på en musikkspiller. Og jeg lurer på hvorfor dere trekker fordi den mangler wifi, spilleren har ikke nettleser installert.

 

Med Wifi/blåtann hadde du sluppet å tulle med en kabel for å overføre filer....WiFi er et nettverk protokol, ikke internett...

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si jeg ser så mange fordeler med ikke-fysiske musikkavspillere heller, og jeg har hatt begge deler. Det er en soleklar fordel å kunne føle seg fram til knapper uten å ta den ut av lomma.

 

Iphonesyken går ut over brukervennligheta.

Enig med deg. Derfor kjøpte jeg Sony X1050 med både en god berøringsskjerm og fysiske knapper for volum og navigering. Takk Sony!

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si jeg ser så mange fordeler med ikke-fysiske musikkavspillere heller, og jeg har hatt begge deler. Det er en soleklar fordel å kunne føle seg fram til knapper uten å ta den ut av lomma.

 

Iphonesyken går ut over brukervennligheta.

Enig med deg. Derfor kjøpte jeg Sony X1050 med både en god berøringsskjerm og fysiske knapper for volum og navigering. Takk Sony!

Joda, det er kjekt å kunne kontrollere spilleren uten å måtte ta den opp av lomma. Enda kjekkere er det å ha kontrollene på ledningen til headsettet, slik at man slippper å fomle rundt inni lommene.

http://www.apple.com/ipod/in-ear-headphones/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...