Gå til innhold

Uke 50mm 2009 - iamluka - 50mm f/1.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens likte jeg veldig godt! Enkelt og stemningsfull etterbehandling.

Du nevner at ”tid til fotografering er minimal” og det får meg til å tenke på meg selv. Jeg føler jeg tar de beste bildene når jeg er litt presset på tiden. Når jeg har god tid så hender det at jeg overkompliserer og ender opp med noe rot.

Lenke til kommentar
Dagens likte jeg veldig godt! Enkelt og stemningsfull etterbehandling.

Du nevner at ”tid til fotografering er minimal” og det får meg til å tenke på meg selv. Jeg føler jeg tar de beste bildene når jeg er litt presset på tiden. Når jeg har god tid så hender det at jeg overkompliserer og ender opp med noe rot.

Tusen takk for det! Du sier noe der. Det er vel kanskje litt sånn med meg og. Fungerer best under press.

 

Liker linjene i dagens. De skråttstilte stolpene gjør at blikket mitt går oppover mot himmelen. Noe - optimistisk over det. Sikkert litt også fordi jeg hører
akkurat nå.*)

 

 

*) Morsomt - HQ gir bra musikk, men skru av HQ for å få bilder. :)

Tusen takk. Er ikke Goldfrapp litt mer trist musikk? Ser ikke for meg det som så veldig glad-musikk hvertfall.

 

 

I dag har jeg tatt mange bilder, og jeg er så sliten at jeg orker ikke å finne et jeg er fornøyd med i dag. Dere får vente til i morra. Jeg må nok også degradere meg til pingle. Kunne ikke gå glipp av muligheten til å ta bilde av Mr. President når han først var i hovedstaden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...