Gå til innhold

Oppklaring rundt Dell-problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står at de ikke har hatt dette problemet i norge!

 

Det har de! jeg jobber med klargjøring i et stort konsern i norge og jeg har vært bortig dette, sist på mandag var dell å fikser dette.

 

Da byttet de faktisk hovedkort i maskinen.

 

Da er vi to. Der hvor jeg jobber har vi opplevd disse problemene på Precision M4400 serien.

Lenke til kommentar

Dette gjelder egentlig andre artikkelen mer, men jeg har en dell xps studio 16 (1645) og der klarte ikke 90watts adapteren å levere nok strøm. Hjalp ikke å oppdatere bios.

 

Ringe dell og sa ifra om problemet og henviste de til forumposten hvor de beskriver akkurat det ptoblemet, endte med at jeg får tilsendt en 130w strømforsying.

 

Sweet!

Lenke til kommentar

vi har rundt 300 latitude E5400. innimellom så skjer det at den ikke får koblet seg opp til prosjektor (som jeg vet fungerer. har massevis av modeller som fungerer på den prosjektoren)

 

brått så fungerer det å koble seg opp og noen ganger ikke. dette gjelder kun latitude E5400

 

kan den strømstyringa ha noe med det å gjøre?

 

forklarer jeg mer RÆVA.. så si ifra:P

Lenke til kommentar

@probin

kommer faen ikke overr at du har /b tards child raper avatar og jobber på en skole. holdt på å dette av stolen når jeg leste siggen din.

men det er vel ikke direkte strømforsyninga men hvordan bios styrer alt sammen. Hadde det vært fysisk feil med PSUen så hadde det vært litt hardere å fikse vilele jeg tro

Endret av paalrh
Lenke til kommentar
@probin

kommer faen ikke overr at du har /b tards child raper avatar og jobber på en skole. holdt på å dette av stolen når jeg leste siggen din.

men det er vel ikke direkte strømforsyninga men hvordan bios styrer alt sammen. Hadde det vært fysisk feil med PSUen så hadde det vært litt hardere å fikse vilele jeg tro

 

hahahahah... har ikke tenkt over det før :p hæhæ :) genialt :p

sant.. bah

Lenke til kommentar
@probin

kommer faen ikke overr at du har /b tards child raper avatar og jobber på en skole. holdt på å dette av stolen når jeg leste siggen din.

men det er vel ikke direkte strømforsyninga men hvordan bios styrer alt sammen. Hadde det vært fysisk feil med PSUen så hadde det vært litt hardere å fikse vilele jeg tro

 

hahahahah... har ikke tenkt over det før :p hæhæ :) genialt :p

sant.. bah

 

Gammel er du egentlig? 12?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...