Gå til innhold

Lanserer ergonomisk mus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting er sikkert!

 

Den sensor teknologien der er noe av det verste som finnes av teknologi i en mus. Bare se på Razer Mamba. Alt fungerte som en drøm, selv den trådløse delen. Unntak finnes, men bare les Razer Blue print zone - http://razerblueprints.net/ ) på nettet.

 

Tragisk at de bruker "driten" på flere produkter.

Ta NAGA feks.. der bruker de faktisk en eldre teknologi. Den funker. Lite rapporterte problemer.

 

Håper bare deathadder 2 ikke får makans drit sensor.

 

Takk for deeet! =P

Lenke til kommentar

Hva er egentlig problemet med razer sin teknologi da om jeg tør spørre? Har hatt evinnelige gamer-mus gjennom tidene, men det er Deathadder som står mitt hjerte nærmest, den er rett og perfekt på alle måter. Hvordan er det forresten mulig å klage på sensoren i disse dager? Det har vel ikke vært noen dårlige sensorer i spillmus siden mx-teknologien til logitech først kom på banen?

 

OT: Jeg har droppet disse "ergonomic design" tingene, de tvinger på deg en måte å holde på som aldri passer meg, som logitech mx518, selv om jeg hadde den i 1 år så ble den aldri helt god å holde.

Lenke til kommentar

jeg har eid et par PC mus i mitt liv, bla Logitech G9, Razer Deathadder og nå Razer Mamba

 

Jeg gikk till innkjøp av G9, ble aldri i verden vant til grepet, så etter 4 måneder skifta jeg til Deathadder, grepet satt som ett skudd etter dag 1 og er den beste musa jeg noensinne har hatt, bruker nå Razer Mamba, har ikke noe å klage på untatt av Batteri tid og at grepet er ikke helt komfortabelt, så jeg skal skifte tilbake til Deathadder når Mambaen pajer

Lenke til kommentar
Hva er egentlig problemet med razer sin teknologi da om jeg tør spørre? Har hatt evinnelige gamer-mus gjennom tidene, men det er Deathadder som står mitt hjerte nærmest, den er rett og perfekt på alle måter. Hvordan er det forresten mulig å klage på sensoren i disse dager? Det har vel ikke vært noen dårlige sensorer i spillmus siden mx-teknologien til logitech først kom på banen?

 

OT: Jeg har droppet disse "ergonomic design" tingene, de tvinger på deg en måte å holde på som aldri passer meg, som logitech mx518, selv om jeg hadde den i 1 år så ble den aldri helt god å holde.

 

De bruker billig sensorteknologi for å få mest mulig profitt. Sensorene de bruker ser veldig bra ut på papiret med 5600 dpi, men er egentlig bare et billig (og langt dårligere) alternativ til Avago S9500\A9500 (g9\g9x\xai)

Lenke til kommentar
Hva er egentlig problemet med razer sin teknologi da om jeg tør spørre? Har hatt evinnelige gamer-mus gjennom tidene, men det er Deathadder som står mitt hjerte nærmest, den er rett og perfekt på alle måter. Hvordan er det forresten mulig å klage på sensoren i disse dager? Det har vel ikke vært noen dårlige sensorer i spillmus siden mx-teknologien til logitech først kom på banen?

 

OT: Jeg har droppet disse "ergonomic design" tingene, de tvinger på deg en måte å holde på som aldri passer meg, som logitech mx518, selv om jeg hadde den i 1 år så ble den aldri helt god å holde.

 

De bruker billig sensorteknologi for å få mest mulig profitt. Sensorene de bruker ser veldig bra ut på papiret med 5600 dpi, men er egentlig bare et billig (og langt dårligere) alternativ til Avago S9500\A9500 (g9\g9x\xai)

 

 

vel, hvorfor er billig så dårlig da? går den i stykker? spillmus-sensorer har vel vært bra nok siden 2004 eller noe?

Lenke til kommentar
Hva er egentlig problemet med razer sin teknologi da om jeg tør spørre? Har hatt evinnelige gamer-mus gjennom tidene, men det er Deathadder som står mitt hjerte nærmest, den er rett og perfekt på alle måter. Hvordan er det forresten mulig å klage på sensoren i disse dager? Det har vel ikke vært noen dårlige sensorer i spillmus siden mx-teknologien til logitech først kom på banen?

 

OT: Jeg har droppet disse "ergonomic design" tingene, de tvinger på deg en måte å holde på som aldri passer meg, som logitech mx518, selv om jeg hadde den i 1 år så ble den aldri helt god å holde.

 

De bruker billig sensorteknologi for å få mest mulig profitt. Sensorene de bruker ser veldig bra ut på papiret med 5600 dpi, men er egentlig bare et billig (og langt dårligere) alternativ til Avago S9500\A9500 (g9\g9x\xai)

 

 

vel, hvorfor er billig så dårlig da? går den i stykker? spillmus-sensorer har vel vært bra nok siden 2004 eller noe?

 

Erk fra esreality.com forumet sa det vel best

 

By Erk

"Judging from the size and shape it seems just as much a response to G9x as to the Xai. Too bad they will probably still use the shitty phillips laser sensor that skips all over the place."

Lenke til kommentar

Jeg synes de fleste er litt upresise når de sier at sensoren er dårlig. Dette er som jeg ser basert på utsagn fra andre enn dem selv. Jeg har eid en Logitech G7 i flere år (helt til den gikk i bakken for noen mnd siden) og jeg visste ikke hvordan jeg skulle finne noe som kom til å passe meg like bra. Jeg bestemte meg for Razers Mamba. Jeg har ikke angret ett sekund siden. Det tar selvølgelig litt tid før man er vant med en ny mus, men etter to ukers tid føltes den gamle G7eren som formløs kittklump i forhold til Mambaen. Dette vil jeg si rent fagmessig er ergonomisk, da det ikke finnes to armer som er helt like og det er ikke mulig å lage en mus som alle vil ha godt av.

 

Jeg har heller aldri hatt problemer med noe "skipping" som nevt ovenfor. Alt i alt er Mamba et solid produkt, og dere som stempler den som "crappy" bør få prøve den i to uker før dere bestemmer dere for å stemple den som meningløs.

 

Jeg vet dette høres helt fanboy ut, men jeg kan bekrefte at razer har hatt noen flopper i løpet av sin eksistens. Jeg synes bare ikke at Mambaen er en av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...