Gå til innhold

Test: In Win Ammo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bra anmeldelse, men var noen rare settningsoppbygninger.

som f.eks denne : I dag er det lite kabinett vi skal ta en liten kikk på, men ikke i den normale forstanden.

 

bare jeg som måtte lese den flere ganger.

Ok jeg skal ikke være pirkete, men den der var litt rar.

 

Ok, nå håper jeg ikke folk kommer og retter på dette jeg har skrevet nå fordi det var sikkert mye feil i det jeg har skrevet nå.

.Ok egentlig burde jeg bare slette hele denne komentaren fordi jeg har mange skrive feil selv men jaja.

Lenke til kommentar

Jeg ble heller ikke helt klok på om dette var kryptering eller om det bare var låsing. Hvis dataene er kryptert så er det vel ett fett om disken blir formattert og data gjenopprettet, dataene vil fremdeles være kryptert. Men hvis hele poenget her er at dataene på disken er ukryptert, men kabinettet låser ut tilgang så er det jo mer leketøy enn faktisk sikkerhet. Syns dette går dårlig frem i artikkelen.

Lenke til kommentar
Synes det ligner mest på magasinet til Barrett M82.

 

Greit at man slipper egen strømforsyning og heller benytter 2xUSB inn i PCen. Hadde bare ikke designet vært så blodharry, så kunne dette vært et greit kabinett.

 

Jeg synes designet var veldig kult. Når jeg ser kabinettet så er ikke et våpen magasin det første jeg tenker, men. Utrolig kult var det. Har veldig lyst på dette. Om jeg kommer til å bruke denne låsen kommer litt an på. Får teste når jeg kjøper produktet. Leitet etter HDD kabinetter også, så dette var flott. :D

 

Fin og interesann og veldig nyttig test! :p Synes bare at den var veldig kort. Regner med at det ikke er noe ytelsestap untatt at det bruker USB2.0. Så en ytelsestest hadde vel vært bortkastet.

 

"In Win er riktignok ikke en produsent med stjernestatus her til lands, de er rett og slett ingen stor aktør."

Begynte å lure på om det var snakk om kvaliteten. :O

 

"Dette er et støtsikkert harddiskkabinett for 2,5" brede disker, med tilkobling via USB-standarden."

Det er vel 2,5" diagonalt? :p

Lenke til kommentar
"Dette er et støtsikkert harddiskkabinett for 2,5" brede disker, med tilkobling via USB-standarden."

Det er vel 2,5" diagonalt? :p

 

Øh... nei? Det er størrelsen på de interne platene som måles. En 3.5" disk er normalt vel 4" bred. En 2.5" disk er ca. 2,75" bred, uten at jeg husker de helt eksakte målene, og jeg er for lat til å sjekke en av diskene som ligger rundt om her akkurat nå.

Lenke til kommentar
"Dette er et støtsikkert harddiskkabinett for 2,5" brede disker, med tilkobling via USB-standarden."

Det er vel 2,5" diagonalt? :p

 

Øh... nei? Det er størrelsen på de interne platene som måles. En 3.5" disk er normalt vel 4" bred. En 2.5" disk er ca. 2,75" bred, uten at jeg husker de helt eksakte målene, og jeg er for lat til å sjekke en av diskene som ligger rundt om her akkurat nå.

 

JAA! :blush: Stemmer det. Min feil, bare min. :hmm: Får vel skylde på at det var sent på kvelden? ;) Tenkte litt feil. Da beklager jeg sterkt, hehe. Jeg viste dette. Kan ikke fatte hvorfor jeg hang meg opp i det. :p

(6,985^2+10,0^2)^(1/2)/2,54 = 4,8" diagonalt. :p

Endret av stianaarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...