Gå til innhold

Test: Roccat Kova


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke alle som liker en lettvekter, ofte er en liten tjukkas bedre i spill. Dette er helt klart en smakssak, så vi vil ikke trekke musen for slikt.

 

-

Litt for lett.

 

Selvmotsigende?

 

 

Ser ikke hvordan fysisk liten og ingen programvare er et minus når du kan fikse alt du ønsker på selve musen og størrelsen ser du jo ved kjøp. Det er jo ikke akkurat som om du blir overrasket over størrelsen når det er bilde av den?

Lenke til kommentar

Synes Kone er god nok, men kunne for all del skaffet med ein Kova siden jeg har lagt opp gaming. Den er litt mindre og ser unektelig lekker ut!

 

Er på en måte litt sløs å skru av lysene på Kone'n når det allerede er påkostet produktet med litt lys, det rare er at den lyser opp rommet om nettene. Kova'n så fin ut med lysene på :)

Lenke til kommentar

Enda en selvmotsigelse er følgende:

+ Plug and Play

- Ingen programvare

 

Ellers en skikkelig laber kvalitet over testen din.

Her var det mye ord og mange settninger, lite action!

Til dels bare fjas også..

Hva betyr f.eks. "Enkelte musepekere har en alt for lang rekkevidde på laseren, noe som gjør at du må løfte musen høyt uten å bevege hva enn som skjer på skjermen din."

 

SKJERPINGS!

Lenke til kommentar
Enda en selvmotsigelse er følgende:

+ Plug and Play

- Ingen programvare

Det er vel egentig ikke en selvbotsigelse, PuP betyr vel bare at ting funker rett ut av esken, men selvfølgelig blir ting bedre med eksta programvare, som man da kunne lagt ut for folk som trengte mer avanserte funsjoner.

Hva betyr f.eks. "Enkelte musepekere har en alt for lang rekkevidde på laseren, noe som gjør at du må løfte musen høyt uten å bevege hva enn som skjer på skjermen din."

Noen liker å kunne løfte opp musen fra musematten, og bevege den UTEN at musen rører seg på skjermen (hva det er godt for vet ikke jeg).

Det er det det betyr.

 

 

Alikevel skal jeg ikke si jeg er uenig i det andre du skriver, det var vel litt under ønsket kvalitet.

Endret av Wuvahef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...