Gå til innhold

Spotify tilgjengelig til S60


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjipt at man må ha spotify premium. Ellers skulle jeg prøvd det.

 

Det er definitivt verdt å bruke en hundrings i mnd på spotify, nå som mobilen min (nokia n95) støttes :) Selv bruker jeg ikke annet enn spotify når jeg hører på musikk. En hundrelapp er jo knapt nok det man bruker på en middag, så jeg synes ikke prisen er noe avskrekkende.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt at folk klager over at de må betale for å få tilgang til et så stort musikkbibliotek overalt. Spotify må jo tjene penger de også, og 99 kr i måneden er ikke altfor høyt. For de som ikke vil betale for det en gang, så kan de jo høre på RAdio.

 

Det jeg lurer på er, jeg har to telefoner, en Hero og en N95. Kan jeg installere app på begge og høre musikk på begge (offline) ?

Lenke til kommentar
Kjipt at man må ha spotify premium. Ellers skulle jeg prøvd det.

 

Det er definitivt verdt å bruke en hundrings i mnd på spotify, nå som mobilen min (nokia n95) støttes :) Selv bruker jeg ikke annet enn spotify når jeg hører på musikk. En hundrelapp er jo knapt nok det man bruker på en middag, så jeg synes ikke prisen er noe avskrekkende.

 

Heilt klart. Kjøpte premium i dag og har lagt til mine favoritt spelelister klare i offline modus på mobilen. Blir lett verdt pengane.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne ha betalt for spotify nå som det er tilgjengelig på mobilen min... men det store irritasjonsmomentet nå er at de har fjernet tilgangen til et av mine favorittband som jeg lyttet mye til tidligere! Det er også flere av mine favorittband jeg vet er tilgjengelig i andre land, som ikke er tilgjengelig i Norge...

 

Hva skal jeg da med spotify når jeg ikke får høre på den musikken jeg vil???

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker gratis fremfor å måtte betale. Det er vel ikke så rart? Jeg har ikke ubegrenset tilgang til penger. Tilgangen er derimot ganske begrenset. Og jo mer jeg må betale for hver måned jo mindre penger har jeg til ting jeg trenger. Derfor prøver jeg så godt jeg kan å velge de alternativene som koster meg minst. Hvis jeg kan velge mellom å betale 20 kr for et brød og 100 kr for et brød så velger jeg å betale 20 kr. Hvis jeg kan velge mellom å betale 0 kr for musikk og å betale 100 kr for musikk, så velger jeg å betale 0 kr. Er dette veldig rar oppførsel?

Lenke til kommentar
Jeg foretrekker gratis fremfor å måtte betale. Det er vel ikke så rart? Jeg har ikke ubegrenset tilgang til penger. Tilgangen er derimot ganske begrenset. Og jo mer jeg må betale for hver måned jo mindre penger har jeg til ting jeg trenger. Derfor prøver jeg så godt jeg kan å velge de alternativene som koster meg minst. Hvis jeg kan velge mellom å betale 20 kr for et brød og 100 kr for et brød så velger jeg å betale 20 kr. Hvis jeg kan velge mellom å betale 0 kr for musikk og å betale 100 kr for musikk, så velger jeg å betale 0 kr. Er dette veldig rar oppførsel?

 

For all del. Ikke rart at du ønsker å bruke minst mulig penger og sparer der du kan. Men her er det snakk om et betydelig mindre beløp enn det det hadde kostet å kjøpe musikken du hører på. Det å ta et brød som eksempel med de prisene blir å dra det litt langt, men poenget blir vel tatt..

 

Du får jo musikk gratis via vanlig spotify (med litt reklame..) og trenger du mer har du radio. Det å streame musikk via 3G (eller annet mobil nett) vil jo uansett ikke være en lønnsom prossess. Du skal ikke høre mange timene før du har overskredet 100,-

 

Fra Spotify sin side ser jeg på det som ganske naturlig å lage tjenester som gjør at kunder ønsker å betale for premium i steden for å gratis versjonen. Business one'o'one. Hadde ikke sett bort i fra at de vil prøve å fase ut gratis versjonen med tid (mer reklame, flere begrensninger)

Lenke til kommentar

I følge teknisk info, så kan du logge inn og installere på så mange som du vil, men bare en vil kunne spille musikken:

 

Can I use Spotify from multiple locations?

Yes, you can install Spotify on as many computers as you like. You may be logged in to Spotify from several computers simultaneously, but you can only play music on one computer at a time. The music at your other computers will automatically be paused. If you want to install Spotify on more than one computer simply download the program again and log in with your existing username and password, there is no need for an invite token.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...