Gå til innhold

Sonys lesebrett går trådløst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller syns flere det er dyrt med 3000kr for en bok med utbyttbart innhold? Har ikke sjekket priser på e-bøker, men hva ligger de på?

Og hvor brukbare er disse på f.eks en strand i syden? Der er det salt i lufta, sterk sol, masse fin sand og andre ting elektriske artikler ikke er særlig begeistret for...

 

Og hvor solide er disse lesebrettene? Tåler de å ligge i en sekk sammen med andre objekter? (tenkte da på press, siden ryggsekker/bager ofte blir stappet full når man drar på tur..)

Lenke til kommentar
Vil det støtte nedlasting av innhold via 3G nettet i Norge, slik som Kindle nå gjør?

Det er et godt spørsmål! Hvorvidt Sony åpner for 3G-bruken her til lands fra dag 1, eller om vi må vente, er foreløpig ikke 100 % bekreftet. Jeg vil dog tippe det kommer etter hvert, og at (som vanlig) amerikanerne får det først. Men det må sjekkes opp! :)

Lenke til kommentar

Fra vilkårene...

 

11. Wireless service limited to service coverage area within the United States. Coverage and connectivity may vary. Additional terms and conditions apply. Use of Reader™ Store limited to residents of the US and Canada, age 13 yrs and older. Account registration required.

Lenke til kommentar

3000 spenn tilsvarer for meg et sted mellom 35 og 45 bøker av typen paperback.

Annet spørsmål er hvordan det er å evt låne bort ebøker, om man ikke bare henter de ned i piratversjon.

 

Tror nok jeg kommer til å holde meg til vanlige bøker for alt annet enn fag informasjon i det minste.

For fag informasjon, er det greit å ha det på pcen, da det gjør det enkelt å søke og bruke det man finner.

 

 

Men av alle "bøkene" til nå, vil jeg påstå den er av de bedre, i det minste på papiret. (no fun intended)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...