Gå til innhold

Kevin Costners regidebut i HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en av mine absolutte favoritter. Gleder meg stort til den kommer på Blu-ray. Men kommer aldri til å kjøpe denne utgaven.

 

Stoler ikke på europeiske utgaver når det ikke har blitt utgitt en i USA. Da har de selv stått for transfer, og ikke lagt ned nok arbeid for å gjøre det bra. Dette er det flere eksempler av. Bare se på "Shawshank Redemption" som ble utgitt 6 måneder før i England enn i USA. England fikk en grei overføring, mens de i USA hadde jobbet skikkelig med den, og fikk en med mye bedre bilde.

 

Ser også noe av dette på bildene som er lagt ved, det ser greit ut, men bra nok er det ikke.

 

Dette er noe av grunnen til at jeg så å si kun kjøper fra USA. Overføringene er rett og slett bedre. Noe man også i sin tid så på DVD, selv om det Europeiske PAL systemet var/er teknisk overlegent det amerikanske NTSC.

 

 

"Dances with Wolves" blir det å vente på USA utgaven, samt håpe at de slipper begge utgavene på en gang. Liker de ekstra scenene i Special Edition utgaven (Det er ikke en Director's Cut, da Costner liker begge versjoner).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...