Gå til innhold

AMDs grafikkdivisjon rammes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har ikke problemer lengre....

 

Spør AMD om disse problemene før fuds blir postet, De fikk nye maskiner i september, og rund nå skal leveransene begynne å komme.

 

Meeen, etterspørselen er såpass høy at det kommer til å være mangel i lang tid fremover.

Endret av Imsochobo
Lenke til kommentar

Herregud så treige dere er på HW.no :D Bedre sent enn aldri da :)

 

Ontopic; Syne sdette er synd, har jo bare vært nedturer fra TSMC siden 4770, pluss at de har slitt før om årene mener jeg og huske. Håper det blir ordning på sakene.

 

Finnes det ingen tilsvarende løsning oopp i mot TSMC da? Om TSMC får noen flereproblemer fremover, vil jo kanskje mye stå på vent kjempelenge om nV og AMD legger TSMC på hylla. Har litt vansker for og forklare meg føler jeg, men håper noen følger meg. :p

Lenke til kommentar
De har ikke problemer lengre....

Jo, det har de.

 

Spør AMD om disse problemene før fuds blir postet, De fikk nye maskiner i september, og rund nå skal leveransene begynne å komme.

AMD vil ikke kommentere på problemer rundt TSMC, det vil heller ikke nVIDIA.

Desverre vil nok ikke leveransene begynne å ta seg opp før i begynnelsen av januar.

 

Meeen, etterspørselen er såpass høy at det kommer til å være mangel i lang tid fremover.

Ikke nok med det, men AMD er ikke de eneste som bruker denne prosessen. nVIDIA har også store ordre med GT218, GT216 og GT215 brikker. Fermi er også i ramp-up.

Lenke til kommentar

http://www.eetimes.com/news/latest/showArt...cleID=221600875

 

As reported, TSMC is still having yield issues with its 40-nm process, according to analysts. TSMC's 40-nm yield problems surfaced earlier this year, but the company claimed it largely resolved the problem.

 

AMD, Nvidia and others are impacted. In response to the reports, TSMC officials said: ''The 40-nm yield didn't drop as reported. As a matter of fact, yield on the 40-nm process remained flat. TSMC is confident that the 40-nm yield will improve at the beginning of next year.''

Lenke til kommentar

i følge prisguiden så skal Dustin home, Digital impuls, Giga shops og Pixmania ha noen 5870 eller 5850 på lager. Dette er da ikke noen realitet da men ettersom prisguiden tar feil på dette så kan det hende at noen av de oppgitte butikkene har på lager (ettersom feilen sannsynligvis kan gå begge veier.

 

let the hunt continue! :dribble:

Endret av __Rainmaker__
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...