Gå til innhold

Oktoberfestens beste bilder - nominér her!


Anbefalte innlegg

Oktoberfesten er ingen konkurranse, men det er ingen liten jobb å gjennomgå alle bildene, og det er heller ikke alle som poster sine beste bilder i galleritråden. Vi ønsker imidlertid å profilere de beste bildene i en artikkel på forsiden, og dermed trenger vi deres hjelp:

 

Hvilke bilder fra årets oktoberfest syntes du var best? Post dem her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tittet litt i kveld og sett på bilder som ikke er i galleriet (man kan argumentere for at alle de bør nomineres ;) ).

 

Jeg synes at k.n.b's islagte vann bør være med.

 

iamluka's vannstråler er også interessante.

 

arnold_layne kan ikke hatt det lett når han skulle velge tre bilder til galleriet, han heller. Frost-bite sier mye om høsten for min del.

 

Moroklumpen Trondster moret oss igjennom hele måneden med sine bløde vitser og gode bilder. Et eksempel på kombinasjonen er denne.

 

Laze kjørte hardt på street i s/h. Hadde sansen for det tragikomiske i denne.

 

RandiA har opparbeidet seg som en ekspert på blomsterbilder. Oktoberfesten var ingen unntak; jeg hadde sansen for disse strikkepinnnene.

 

Tom

Lenke til kommentar

Det er mange gode bilder som allerede er nominert.

I tillegg liker jeg disse bildene:

 

Incs Morgenstund er gull igrunn

Maranellos jobbilde

OyvindHMs Mr. Grumpy

IngerLiseWalles Mountain Games

k.n.bs Er det gull alt som glimrer?

Trondsters Mosekos

EvilHomers Fargespill

arnold_laynes I've been working on the railroad, just to pass the time away

 

Jeg kunne vel nevnt bilder til det uendelige, men jeg tror jeg stopper der.

Lenke til kommentar
Jeg syns det er en dårlig ide. Litt av gleden, tror jeg, i det å bli nevnt i en artikkel er at dere i redaksjonen har plukket bilder. Selv nominerer jeg ingen før jeg har klart å se gjennom alle bildene. Og skal dere ha bildene til bare de som har fullført?

Egentlig et godt poeng, det her..

 

Det er veldig gøy at noen "uavhengige" i redaksjonen har plukket et bilde og trukket fram dette - ser godt B@L2s poeng. :)

 

Så:

+1

Lenke til kommentar
Alternativt - velg ut fra samletråden for oktoberfesten. det vil kanskje motivere litt flere til å legge opp de bildene de er mest fornøyd med.

Morsomt også å ha et bilde man selv ikke tok med i samletråden, men som allikevel kom med. :)

 

Hmm - kanskje dette i steden for å være en tråd kunne vært en oppfordring til å sende inn nominasjoner til en eller flere i utvelgelseskomiteen pr. PM - enda morsommere med overraskelser. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...