Gå til innhold

Thunderbird 3.0 snart klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper versjon 3 har forbedret støtte for bilder og vedlegg enn det 2.0.0.23 har. Det er rett og slett elendig i dagens versjon. Til og med mailer jeg selv lager i Thunderbird, med bilder inne i teksten, klarer ofte ikke Thunderbird å vise riktig (bilder rendres ikke i det hele tatt).

 

Hvis jeg prøver å dra et vedlegg fra Thunderbird og inn i et explorervindu, klarer stort sett ikke Thunderbird å kopiere vedlegget til dette stedet. Jeg får da feilmeldingen

"

The action can't be completed because the folder is open in Mozilla Thunderbird

 

Close the folder and try again.

"

Veldig morsom feilmelding, hvordan skal jeg klare lukke en folder som Thunderbird bruker?

 

Men hvis jeg derimot høyreklikker vedlegget og velger Save As..., så fungerer det. Tungvint og dårlig av Mozilla å ikke støtte drag'n'drop skikkelig.

 

 

PS: Jeg bruker Windows 7, men det virket like dårlig på Windows Vista.

Endret av Roadrunner7
Lenke til kommentar
stoler ikke på bugzilla, har sett alt for mange ting bli liggende i årevis uten å bli sett på, for så å bli markert som duplicate av noe nyere, eller bare forkastet...
Dette er helt vanlig i alle bug & feature-trackers i større prosjekter, mozilla sin bugtracker er ikke spesiell. For min del synes jeg det er bedre å mase enn å håpe (med mindre man kan patche selv). Endret av mandela
Lenke til kommentar
stoler ikke på bugzilla, har sett alt for mange ting bli liggende i årevis uten å bli sett på, for så å bli markert som duplicate av noe nyere, eller bare forkastet...
Dette er helt vanlig i alle bug & feature-trackers i større prosjekter, mozilla sin bugtracker er ikke spesiell. For min del synes jeg det er bedre å mase enn å håpe (med mindre man kan patche selv).

vel jeg snuste en smule rundt, og det ser ut som det var minst en som hadde samme tema, men den var sett på som mindre viktig for å få 3.0 ut døra, og forskjøvet til 3.1, som dem håpte skulle komme ganske kjapt etter 3.0 :roll:

Lenke til kommentar

<sukk>

akk og ve, den klipp-og-lim journalistikken som råder nå til dags.

Kunne det ikke vært en ide ihverfall å poste et skjermbilde?

Det -er- mulig for en journalist å prøve ut en beta, vettu.

 

Hvis du bare skal gjenta ord for ord hva kilden sier (CNET i dette tilfelle),

så kan du bare gi oss en link istedet.

</sukk>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...