Gå til innhold

Test: Samsung I7500 Galaxy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig.

Men samsung burde legge det inn på de andre touchmobilene de har.

Symbian og windows mobile er ikke et oprativsystem man burde ha på en touch mobil.

 

Foresten så er det satt igang et stort prosjekt om og legge

android 2 inn på Omnia HD. Uoffisielt.

 

 

PS.

Utviklinsenterene til samsung ikke vet forsjellen på oppdatering og degradering.

 

Har god erfaring et eksempel er omniaene som har runt 12 offisielle firmwares. Og ikke en eneste virker bra. Mobilene har alt utstyr untatt oppdateringer.

Endret av Wilhelmsen07
Lenke til kommentar

Galaxy har akkurat samme CPU som Hero, så der har dere nok gjort en blunder. Har selv Galaxy og kan skrive under på dette. Dessuten er Samsung så rævva på firmware updates at Hero knuser Galaxy på både hastighet og batteritid (selv om Hero har et mindre batteri).

 

Edit: Glemte også og nevne at HTC Hero har mer ram. 288mb mot Galaxy's 192.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Slenger meg med på at det er skrevet feil CPU hastighet på Galaxyn, det skal dog sies at den nye Samsung Galaxy Lite (eller Spica om du vil) har 800Mhz cpu.

 

I tillegg kjører den ikke 1.6 av Android, hadde den gjort det så ville det vært Exchange støtte. (det kan riktignok fikses med apps fra Market eller surfe litt på nett og finne den som finnes på Hero'en, den bruker jeg, fungerer brillefint) :)

Lenke til kommentar

Kjønne meg ikke på at dere synes Galaxyen er så dårlig. Oppdatering lerr helle software bitten er jo ingen ting å si om den kann man modifisere og mekke sammen som man vil(f.eks. finnes en ROM for galaxy som gjør den mye fotre,innebugd facebook støtte,ny nettleser osv.)

Og hardware biten se jo bra ut. AMOLED(selv om det virke uintressant for det meste) synes jeg det godt, også er den mindre. Litt mer minimalistisk i utsende. Alikavel har jeg mer løst på en Droid(husk uikke navn for Europa versionen av den nå)sida den har størrer skjerm

Lenke til kommentar
Har hatt Galaxyn siden juli og har veldig lite å utsette på den, hadde selvfølgelig vært fint om batteriet holdt mer enn 2 dager. Mye av skylden her har Android OS'et, så med en gang 1.6 og 2.0 kommer ut så blir mye fikset

:yes:

 

Det gjenstår vel å se. Ryktene sier iallefall at Samsung ikke planlegger noen oppdatering til verken 1.6 eller 2.0 på Galaxy. Hvilket ikke skulle forundre meg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...