Gå til innhold

Facebook-spammer bøtelagt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får de inn 1% av beløpet så tror jeg de kan være veldig fornøyde. Resten er nok bare for å statuere et eksempel slik at eventuelle useriøse bedrifter som faktisk tjener millionbeløp på spam skal føle seg truet.

 

Plutselig blir et pengesterkt spamfirma saksøkt og bruker tidligere dommer med lave bøter til privatpersoner som argument for å få lav bot selv. Så lav at de vil overleve økonomisk og fortsette med spammingen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg håper på fengselsstraff for den karen der. Fikk som fortjent uansett, spammere har jeg ikke mye til overs for. Så får vi heller humre litt av den latterlige høye summen

Lenke til kommentar
Får de inn 1% av beløpet så tror jeg de kan være veldig fornøyde. Resten er nok bare for å statuere et eksempel slik at eventuelle useriøse bedrifter som faktisk tjener millionbeløp på spam skal føle seg truet.

 

Plutselig blir et pengesterkt spamfirma saksøkt og bruker tidligere dommer med lave bøter til privatpersoner som argument for å få lav bot selv. Så lav at de vil overleve økonomisk og fortsette med spammingen.

Derfor er det et poeng med den høye bota

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...