Gå til innhold

Kombinerer OLED og 3D-TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes LCD er tynt nok nå jeg... Jeg vil heller ha bildekvalitet osv foran design/vekt osv! :p 3D teknologien til nVIDIA virker interessant. Sikkert tilsvarende og kanskje enda bedre dette. Håper bare at de har en (eller 2) 3D standarder og ikke 20 stk å velge mellom. Tror teknologien blir bedre om flere sammarbeider om en teknologi. Er jo mange forskjellige teknologier ute å vandrer nå.

Endret av stianaarskaug
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Helt enig i det, best at de bestemmer seg for en standard og perfeksjonerer den så vi ikke får en masse rot med haugevis av forskjellig type teknologi!

 

Selv håper jeg på et godt utvalg av gode og etablerte OLED-TVer med 3D-støtte i 2012, hvor vi har skjermer i størrelsen 50"+ til en overkommelig pris!

 

Min Pioneer Plasma skal gledelig byttes ut den dagen vi endelig får gode OLED-TVer så vi slipper alt av problemer med flyt i bilde osv som LCD sliter med i dag, samtidig som vi får et fantastisk fargespeker og kontrastnivå! Samtidig som vi slipper strømforbruket, tykkelsen og panorering problematikken Plasma TVer har per dags dato, OLED vil på mange måter kombinere det beste av to verdener, per dags dato har LCD (LED eller ei) og Plasma sine klare svakheter og styrker opp mot hverandre, OLED kombinerer styrkene til begge og med 3D-støtte kan du fint investere i en god TV som ikke har noen åpenbare svakheter, slik som i dag hvor du må velge mellom god flyt i bilde og godt sortnivå og korrekte farger med Plasma, og god panorering og tynnere og penere TVer i form av LED-LCD.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...