Gå til innhold

Ingen Oppo-Blu-ray for Europa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har egentlig ingenting å si for de som ønsker seg en Oppo. De som er redde for netthandler hadde aldri kjøpt dem uansett, og de som ønsker den hadde vel uansett vært smarte nok til å kjøpe fra USA. Hadde blitt billigere, og vel ca lik pris når man kjøper sonefri delen til den.

 

Det ryktes at grunnen til at de dropper Europe er at de fikk litt dårlig kritikk i What HIFI for kort stund siden. De sa Sonys S760 var bedre, og den koster vel 2/3 av Oppoen. Skal da legge til at Oppoen ble en del kroner dyrere her enn i USA. Ren valutta omgjøring så var det vel 1500,- i forskjell eller noe slikt (£449 mot $499).

 

Men uansett en super spiller som anbefales av alle som ønsker noe skikkelig bra.

 

Men om det ikke er What HIFI kritikken, men det de faktisk skriver så er det egentlig utrolig positivt av ett firma, slik skjer ikke hos de store produsentene, der har de så lite service som mulig for å spare penger. Er det noe her hjemme, så er det som regel opp til servicen i butikken man har kjøpt duppedingens som avgjør, da produsentene helst ikke vil ha noe med slutt kunden å gjøre. Selv ved enkle spørsmål.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

Dette var jo synd. Jeg må si meg svært fornøyd med spilleren jeg kjøpte fra USA og hardmodet med mod fra Storbritania.

 

Alt funker kjapt, stille og knirkefritt med spilleren så det er vel ikke stort å lure på dersom man har interesse av CD, DVD, MKV, DIVX, SACD, DVD-A og Bluray og man trenger en ny spiller. Denne spiller jo av film og bilder fra USB minnepinne også. 36bit deep color og 1080P 24 Hz funker bra.

 

Bra bilde på projector ble det også da jeg sjekket på en Epson TW3000 i dag både på DVD og Bluray.

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker den billigere så er Amazon det sikreste valget. Eller med litt triksing slik jeg gjorde det, å kjøpe direkte fra Oppodigital.com.

 

Begge alternativ må via JetCarrier for å få den hit. Men uansett billigere enn HTTech.no. Men hos sistnevnte så skal norske forbrukerrettigheter gjelde, og de er bedre enn de amerikanske.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...