Gå til innhold

Google Wave får drahjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at noen, og da spesielt bedrifter, kommer til å betale dyrt bare de får verktøy som er tilpasset wav'en.

 

Tenk på alle som har saksbehandlingsverktøy o.l. -Alle slike programmer kan potensielt tømmes på fyllingen bare produsentene av saksbehandlingsverktøy tar wave på alvor.

 

La oss si du har problem med telefon, strøm eller kabeltv.

Du sender en epost til en klient som er tilpasset wave. -Istede for at det er slik som nå at du får ett saksnummer tilbake (noe du forsåvidt også kan få i wave) får du en link hvor du kan følge saken for hvert tastetrykk saksbehandler gjør, du kan selv legge inn bilde av den knuste telefonen, eller av strømledningen som er kuttet. -Det er faktisk ikke noe hinder for at du kan ringe inn via wave og at samtalen samtidig på blir lagret (passer jo bra for f.eks politiet, selgere og mange andre).

Lenke til kommentar

Finnes mange gode slike systemer allerede.

 

Jeg tror den store nytten av realtime oppdateringen er hvis man skal samarbeide om å f.eks skrive en tale, paper osv. Hvor man samarbeider om hvert ord. I et typisk kundebehandlingssystem har slik realtimeoppdatering veldig liten, om noen verdi i det hele tatt.

 

Jeg har ikke helt trua på wave, det er et kult prosjekt. Får håpe det blir like revolusjonerende som det hypes til.

Lenke til kommentar

Det er nok i sammarbeid om ett dokument mellom flere personer at wave vil være best av alle. Men når det gjelder salg av wavebaserte tjenester tror jeg vi vil se mange løsninger vi ikke visste vi trengte.

 

Når det gjelder saksbehandling: Med wave kan 1, 2, 3 linje, eksterne leverandører og kunden selv sammarbeide på samme tid nesten uten at wave blir modifisert og tilpasset, så akkurat der har jeg tro på wav'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...