Gå til innhold

Test: Radeon HD 5870 i Crossfire


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hadde vært fint om dere hadde laget en tabell med hvor mange prosent mer ytelse man får ut av 2 kort vs 1 kort i de ulike testene. Altså hvor effektiv kryssilden er.

 

Enig.

Og siden Simen1 er inne på det med grafer, så hadde det vært fint med en som gjennspeiler total kr /fps totalt sett og i forhold til vs 1 kort.

Lenke til kommentar
Når du først legger 6000 kroner i skjermkortene, er det ingen grunn til å spare på prosessoren.

 

Det er mindre en 8800ultra kostet da den kom, jeg betalte 10500 for 2x 295 i januar.

Blir vi mer og mer kresene? Før betalte vi 16k for Pentium II , ingen harddisk og 2 ram.

Nå skal vi ha Gamer-pc for 8k

 

 

Skulle hatt med 295-quadsli i testen så man så forskjellen vi kan velge mellom idag.

Lenke til kommentar
Synes dere kunne tatt med i testen det at det faktisk finnes mange moderne spill som utnytter Crossfire MYE bedre. Far cry 2, Anno 1404, COD 4-5, mass effect bla.a er blant dem som faktisk skalerer så og si 70-100%

 

Enig med dette. Jeg synes dere kunne testet flere spill. Jeg har tenkt å kjøpe to 5870 kort og kjøre de på 1920x1200, men mange av spillene jeg har tenkt å spille er ikke med i testen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...