Gå til innhold

Dell med gigantmobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den har 3g men kan ikke ringes med, bare surfe eller evnt VOIP.

 

Hvordan vet du det?

På bilder jeg har sett på nettet, viser den tydelig "incoming call"...

 

Anyways ser den fet ut, men det spørs om 5" er litt i største laget for de fleste.

Tror jeg lander på noe rundt 4" siden jeg gjerne vil ha litt større enn det jeg har nå (magic), og samtidig klare å få den i lomma :)

 

Ser jo dog ut til å komme flere fornuftige i den størrelsen med fine specs, så det er bare å glede seg!

Lenke til kommentar
Ja, sann brette ut skjerm hadde vert fint!

Egentlig er det en feks. 2" plate, men du kan brette den ut helt til det blir en 20" Full HD touchscreen:P

lykke til med å få til det sømløst...

 

og med mindre vi snakker millimeter med elektronikk så vil saken ende opp ganske så kubisk...

 

Hørt om OLED? Google it.

Lenke til kommentar
Ja, sann brette ut skjerm hadde vert fint!

Egentlig er det en feks. 2" plate, men du kan brette den ut helt til det blir en 20" Full HD touchscreen:P

lykke til med å få til det sømløst...

 

og med mindre vi snakker millimeter med elektronikk så vil saken ende opp ganske så kubisk...

 

Hørt om OLED? Google it.

oled har visse svakheter, som umulig å se utendørs...

Lenke til kommentar

hobgoblin:

Kan ikke si meg enig der, har en Sony Walkman NWZ-X1050 med OLED skjerm, ser helt fint på den ute i sola.

 

Men om vi klarer å få sammenleggbar sømløst 20" OLED skjerm i lomma er noe annet, tiden for vise, kommer nok noe bedre om noen år.

Mener å huske at det har blitt laget en "PDA" der skjermen ble strukket ut av en rull

Lenke til kommentar

ok, jeg bare minnes å ha lest om en samsung mobil som brukte oled (amoled muligens) som var tilnærmet uleselig utendørs...

 

greit nok, kan være samsung som har rota det til, og ikke ett problem med oled i dagslys generelt.

 

kan ikke minnes en pda, men jeg minnes en ebook-leser som var til salgs i italia som hadde en skjerm som en brettet rundt elektronikken når den ikke var i bruk...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...