Gå til innhold

Kone får en bror


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ettersom det virker som mange av Kone musene var factory

faulty, med mousewheel problemer og diverse, håper jeg for de

som kjøper denne sin del, at disse ikke er det

...for en setning :p

 

anywho, liker ikke designet, ser ut som fake sci-fi greie fra sent

90tallet, men prisen var ikke så værst. for de som ikke har råd

til Logitech eller Razer muser er vel denne kanskje midt i blinken?

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar
ettersom det virker som mange av Kone musene var factory

faulty, med mousewheel problemer og diverse, håper jeg for de

som kjøper denne sin del, at disse ikke er det

...for en setning :p

 

Jeg har en Roccat Kone og har ikke opplevd noen av de problemene du har nevnt. Anbefalte den til en kompis også som synes den var veldig god å bruke.

 

MEN, jeg hadde en del installasjons problemer med den. Hver gang jeg formaterte PC'en eller skulle bruke musa på en annen PC så måtte jeg installere programvare, restarte, restarte, restarte osv før den funket. Det holder meg likevel ikke fra å kjøpe Kova i fremtiden. Jeg trenger tross alt en ekstra mus, og da blir det vel en julegave til meg selv i år også :)

Lenke til kommentar

Hater Kone, samt flere andre lasermus på grunn av ett eneste problem: lift-off distance. Musa registrerer bevegelser 4-5 mm over musematta! Jeg bruker høy sensitivity når jeg spiller og løfter musa tilsvarende lite. Da blir den hersens pekeren med tilbake når jeg flytter musa. Ubrukelig.

 

Er på utkikk etter ny mus. Tenkte meg å prøve SteelSeries Xai. De reklamerer spesifikt med 1 mm lift-off på siden sin. Laser-mus med samme lift-off som optisk mus. Nam.

Lenke til kommentar

Får håpe for Roccats skyld at Kova er av høyere kvalitet enn Kone, for de ~700 kronene jeg betalte for Kone kunne jeg like greit ha kasta ut vinduet.

 

Etter tre Kone-mus har jeg gitt opp. Scrollehjulet faller så og si av etter noen timers bruk, og i tillegg til dette bruker de i overkant av to måneder på å få sendt meg en ny mus hver gang feilen oppstår.

 

Helt ufattelig dårlig kundeservice. Det som plager meg mest er at de ikke kunne sende meg en utbedret utgave i stedet for det samme makkverket som tidligere.

 

 

Jeg har gitt opp. Lenge leve Logitech - upåklagelig byggekvalitet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...