Gå til innhold

Minimaskin blir kraftigere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ser fiffig ut denne, og billig. Det er dog noen småting jeg savner for å benytte den til en stuepc:

Bluray drev

Firewire (for eksterne tunere)

Mulighet til å bytte front til en "renere" front, uten så mange tilganger.

IR i front for bruk av fjernkontroll.

 

Nå er jo ikke denne maskinen nødvendigvis myntet på mediacenter maskin, men kanskje de kunne laget en variant som var det...? Lov til å håpe :)

Lenke til kommentar
Though, det er jo bare en begrensning ved salg. Det har alltid vært mulig å legge til senere(?)

Orly? Jeg syntes å ha hørt at det var begrenset i chipset-firmware/BIOS. Så det betyr at jeg kan bare sette inn to GB ekstra RAM i min ASRock NetTop S330 (omtrent identisk til maskinen i artiklen) uten problemer? Det er greit å vite dersom jeg skal begynne å bruke den til mer enn XBMC. (Hvor den gjør en utmerket jobb)

Lenke til kommentar
Hadde vært greit å ha en slik stående. Bak TV-en muligens? :huh:

 

Denne er jo så fin at den ikke trengs å gjemmes. Uansett, greit å ha mulighet til å dytte inn en DVD nå og da uten å måtte grave frem boksen.

For all del. Men man har den bare med drevet ut til siden. TV-en er tynn så det er ikke stress å komme til. Men man trenger ikke gjemme den, nei. Jeg tenker mer på hdd-lys og andre dioder som blinker og forstyrrer i det ellers kulsvarte rommet. Jeg takler ikke slike ting :wee:

Lenke til kommentar

Endelig et litt brukbart brikkesett, men jeg synes prisen er litt høy sammenlignet med minibærbare med omtrent samme specs.

 

Skal man først ha en stasjonær maskin til å spille HD-film til TVen så har vel de fleste av oss en 3-4 år gammel spille-PC stående og støve, som kan gjøre samme jobben. Børst av støvet og dytt inn litt moderne programvare så gjør den samme jobben. ~3000 kr for penere utseende og mindre størrelse synes jeg er for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...