Gå til innhold

Sarkozy tatt med piratkopier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fysisk utdeling av piratkopiert materiell mener jeg skal straffes hardere enn nedlastet. Jeg vil nå si at en bot på 10-20 millioner norske kroner er en passende straff i denne saken.

 

Er enig i den, når du fysisk deler ut piratkopierte CD/DVDer som du til og med setter din eigen logo på og på den måten får produktet til å framstå som ditt eige produkt så er dette verre en vanlig nedlastning der kvar enkelt person som laster ned kan bestemme om dei vil laste ned ulovleg eller ikkje.

Lenke til kommentar
Hardware synker mot samme nivå som VG og Dagbladet, snart bli hele gjengen slik som Se & Hør.

 

Jeg er ikke typen som kritiserer alle artiklene, men dette er lavmål.

Nja.. njo.. De kunne kanskje lat være å ha det på HW.no.. Men det er jo en litt morsom nyhet å diskutere om i alle fall.

Lenke til kommentar

Det er jo en relevant nyhet at en politiker som jobber så hardt mot pirater selv blir tatt for slik virksomhet. Når HW tidligere har skrevet om lovforslagene til Sarkozy, er det ikke veldig spesielt at de også velger å gjengi denne saken.

 

For Sarkozy sin del er nok denne saken alt ute av verden.

Lenke til kommentar
Det er jo en relevant nyhet at en politiker som jobber så hardt mot pirater selv blir tatt for slik virksomhet. Når HW tidligere har skrevet om lovforslagene til Sarkozy, er det ikke veldig spesielt at de også velger å gjengi denne saken.

 

For Sarkozy sin del er nok denne saken alt ute av verden.

Einig. Det er en liten fillesak, men vi må jo nesten få vite om det :)

Lenke til kommentar
Hardware synker mot samme nivå som VG og Dagbladet, snart bli hele gjengen slik som Se & Hør.

 

Jeg er ikke typen som kritiserer alle artiklene, men dette er lavmål.

Nja.. njo.. De kunne kanskje lat være å ha det på HW.no.. Men det er jo en litt morsom nyhet å diskutere om i alle fall.

 

 

Sant det, men jeg har veldig høye forventninger til Hardware.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...