Gå til innhold

- 150 kroner internett, takk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som å bruke Opera 10 med turbofunksjonen vil være en god ide for slike løsninger hvor man betaler pr megabyte, eller er begrenset på andre måter.

Det er jo på mange måter de samme prinsippene som opera mini bruker til mobiltelefoner med komprimering av nettsider.

Lenke til kommentar

poenget er vel at med ice så betaler du 299,- x 12mnd, mens her betaler du litt for å kunne komme deg på nett og sjekke dagens nyheter og nettbanken din uten at du må hanskes med ett abonement.

 

Dyrt kan det nok være, men 3588,- er ganske mange ladinger med kontantkort det og.

 

 

 

 

Alternativt kan man jo bruke mobilen sin som modem så blir det nok i sum billigere enn alle de andre løsningene.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig nytt med dette?

 

Alle abbonement har vel data-inngått i et vanlig abbonement?

Det fine med data-pakker, er at man kan surfe mye mer til billigere pris.

 

Men sånn som dette ser ut, så er det jo billigere for meg å bruke mobilen som modem og betale 1kr per MB til OneCall.

 

Det som burde vært mulig, var å betale for 1 mnd med de data-pakkene.

Lenke til kommentar
Og så satte Windows i gang Windows Update uten at du merket det, og lastet ned 150 megabyte

 

Da har man ihvertfall en grense på kostnaden ved bruk av kontantkort. I prinsippet synes jeg dette høres ut som ett av de bedre løsningene for lite og sporadisk nettbruk. Dog finnes det jo bedre løsninger, men denne er ihvertfall ikke så veldig ille.

Lenke til kommentar

hehe, der sa du det abrj.kan bli forferdelig dyrt med en slik løsning da

 

Ellers synes jeg det bør bygges ut nok kapasitet i nettet, slik at kunder slipper å bli ført bak lyset når de leser om tilbud som "fri bruk" . Det er ikke fri bruk , men begrenset opplegg de kjører. alt for å få uvitende mennesker til å bite på

Lenke til kommentar
hehe, der sa du det abrj.kan bli forferdelig dyrt med en slik løsning da

 

Ellers synes jeg det bør bygges ut nok kapasitet i nettet, slik at kunder slipper å bli ført bak lyset når de leser om tilbud som "fri bruk" . Det er ikke fri bruk , men begrenset opplegg de kjører. alt for å få uvitende mennesker til å bite på

å bygge ut koster penger, altså mindre til aksjonærene...

 

mens å få folk til å betale for tilgang fåtallet av dem bruker (fordi dem har noen ganger i året hvor toppen havner i dyreste gruppe, og prisen for å bruke mer den månedkvoten i gruppa under ville være drepen økonomisk) er klingende mynt...

 

husk, det er år og dag siden at norske (eller noen andre steder i verden) bedrifter hadde kundens beste i tankene...

Lenke til kommentar

Jojo , men det får da være grenser, de tjener uansett lett inn de sure mastene sine og teknisk utstyr med lavere priser også. Kansje motargumentet er at de fortere tjener det inn ved å kreve høye priser, men da skulle kapasiteten ikke vært noe problem lenger. Trossalt , vi henger etter på teknologien.

 

Gleder meg til 4g kommer, men er veldig bekymret over prisene de vil føre i den teknologien også

Lenke til kommentar
Ser ikke helt fordelen med dette i forhold til OneCall. De har jo ikke månedspris, så da fungerer det akkurat som et kontantkort, og prisen per MB er lavere enn Netcom. Skal ikke mye til før man har spart inn et evt. modem.
Og så satte Windows i gang Windows Update uten at du merket det, og lastet ned 150 megabyte

Og så har jo One Call også kontantkort som koster akkurat det samme å surfe med som de fakturerte abonnementene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...