Gå til innhold

Voksenlan er over for denne gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh ser janteloven er med her. Fyren med dyre BMW'en var sikkert stor kjeftet over sin bra inntekt noe som medført at mindreverdighteskomplekser til de med stasjonsvogn familiebil ble trødd på og de gjor hevn! :D Så koseligt ut, lykke til neste år.

..lol..

Ikke helt riktig,men du er inne på noe :whistle:

Var et flott LAN, gleder meg til neste gang,skal øve litt mer på gaming,er ikke min sterke side for å si det mildt, css gikk ikke så værst etterhvert,men det var mest for at de andre var slitne og bakfulle vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Ikke helt riktig,men du er inne på noe :whistle:

Var et flott LAN, gleder meg til neste gang,skal øve litt mer på gaming,er ikke min sterke side for å si det mildt, css gikk ikke så værst etterhvert,men det var mest for at de andre var slitne og bakfulle vil jeg tro..

Du er jo født i 1969 så :p

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Ahh ser janteloven er med her. Fyren med dyre BMW'en var sikkert stor kjeftet over sin bra inntekt noe som medført at mindreverdighteskomplekser til de med stasjonsvogn familiebil ble trødd på og de gjor hevn! :D Så koseligt ut, lykke til neste år.

Du kan jo si at det kanskje hadde noe med at denne vedkommende hadde funnet på en del spik med en annen bil på forrige VoksenLAN. Men ja, bilen tilhører en meget storkjeftet mann så vidt jeg vet. Hørte de smørte inn musa hans med vazelin også etter at han gikk gikk og la seg siste kvelden...

Lenke til kommentar

Morsomt:) dette var mitt 3 vlan, og jeg ser frem til mitt personlige nummer 4 og vlan 10.

btw, at det blir jo gjort litt "jævelskap" på slike tilsteldninger gjør jo ingenting så lenge de er uskyldige^^

 

Ser frem til og treffe både gamle og mnye neste gang. takker for et godt vell gjennomført lan.

Lenke til kommentar
Jeg bare må spørre, hvem har med seg vazelin på lan og i hvilket øyemed? :ohmy:

Bare registrerer det ser ganske så mannsdominert ut på bildene... :confused:

Det er et veldig universelt stoff som kan brukes til mye rart.
http://www.lilleborg.no/eway/default.aspx?...574:1:0:0:::0:0[/url] ']Man skal lete lenge for å finne et produkt anvendelig til så mye. Noen bruker det på leppene, andre som kuldekrem, som øynesminkefjerner, som rustbeskyttelse, som skoimpregnering, som møbelpolish eller til å smøre knirkete dører.Kort sagt, vaselin smører og beskytter det meste, og faller utenfor den vanlige definisjonen av en hudkrem.
Omtrent samme nyttighetsgrad som duct-teip eller elektrikerteip.
Lenke til kommentar
Ahh ser janteloven er med her. Fyren med dyre BMW'en var sikkert stor kjeftet over sin bra inntekt noe som medført at mindreverdighteskomplekser til de med stasjonsvogn familiebil ble trødd på og de gjor hevn! :D Så koseligt ut, lykke til neste år.

..lol..

Ikke helt riktig,men du er inne på noe :whistle:

Var et flott LAN, gleder meg til neste gang,skal øve litt mer på gaming,er ikke min sterke side for å si det mildt, css gikk ikke så værst etterhvert,men det var mest for at de andre var slitne og bakfulle vil jeg tro..

 

haha så pass, jaja var rein synsing i fra min side. Men BWM kjøpere er vel hehe eg skal ikke begynne. La meg si det var en viss grunn for eg begynte å dikte uten å vite hva saken gjald.

Lenke til kommentar
Rolf, jeg så ikke doningen din der? Ikke så jeg noen bilder av deg / nerdingen din heller. Skuffende :(

 

Er ikke så lett å ta bilder av seg selv mens man spiller vøtt. Dog finnes det bilder mens jeg blir antastet av PotShot, men de sitter jeg heldigvis på selv. Bilder av doningen min? Bilen eller datamaskinen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Det hele virker koselig, synd noen folk blir atale i takt med alkoholinntaket.

 

Jeg vurderer sterk å melde meg på neste gang. Da må det vel til litt tørrtrening med FPS'er først, leit å ødelegge for laget liksom...

 

Har dere vurdert bilspill ?

Lenke til kommentar
Det hele virker koselig, synd noen folk blir atale i takt med alkoholinntaket.

 

Jeg vurderer sterk å melde meg på neste gang. Da må det vel til litt tørrtrening med FPS'er først, leit å ødelegge for laget liksom...

 

Har dere vurdert bilspill ?

 

Det er alltid noen som ikke blir helt gode når det drikkes alkohol, men jeg har vel ikke noe inntrykk av at dette er noe problem på Voksenlan. Denne gangen var det i alle fall intet problem.

 

Ødelegge for laget? Ingen fare, personlig hadde jeg spilt CS:S mot datamaskinen i 4-5 timer et par måneder før Voksenlan, selv med en amatør som meg vant faktisk laget jeg var med på. Jeg mener bestemt jeg traff hver teammate minst en gang i ryggen... Hovedfokus er på å ha det moro.

 

Det ble spilt litt Flat Out 2 der vet jeg, men det kan sikkert andre svare bedre på enn meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...