Side 1 av 1
hvilken type folk kjøper wii?
Skrevet 4. oktober 2009 - 14:23
Jeg har Wii fordi jeg likte Nintendo, og forventet en ny Nintendo 64/Super Nintendo
Hrmpf!
Hrmpf!
Skrevet 4. oktober 2009 - 16:35
Det er mange forskjellige grupper som spiller Wii. Gamlinger som mener de kan få mosjon ut av det, samt yngre som liker spillene. Wii er en allsidig konsoll som passer for mange. Det er derfor vanskelig å si hvem Wii ikke passer for.
Du er litt av en spirrevipp
Skrevet 5. oktober 2009 - 14:30
Jeg tror det er mange som ikke spiller konsoll mye som eier Wii. Og de er sannsynligvis majoriteten (dette sier jeg uten noe god dokumentasjon til å bekrefte det). Jeg har Wii selv også, og bruker den bare om jeg spiller sammen med andre, for enspiller spill har jeg ikke rørt den på sikkert 1 år.
Skrevet 5. oktober 2009 - 20:48
krs1 skrev 04/10-2009 : 15:24:
Hvilke type folk kjøper smør?
Haha
Flirte lenge av denne
Jeg liker selv wii ganske godt.
Er en liten stund siden jeg har brukt den, siden har ingen nye spill. (skal kjøpe snart)
Tror det varierer veldig hvem som har wii.
Er selv ganske fornøyd, håper på et Über bra spill kommer snart
Skrevet 6. oktober 2009 - 13:13
Sidan Wii er den konsollen som er mest retta mot barn vil eg tru at barn er dei som iallefall brukar den mest. Mange over 20 har nok kjøpt konsollen fordi den kom med noko nytt, men kor mange som brukar den er jo ein anna sak.
Meiningen med livet er å finne meiningen med livet for deg. Den er forskjellig frå person til person og alle må finne den kvar for seg.
Side 1 av 1
Logg inn
Registrer deg
Hjelp

Opp
Multisitat