Gå til innhold

Test: Tomtom Navigator 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dingser har du kanskje nok av, så hvorfor ikke bruke mobilens GPS når du skal finne frem?

 

 

Les mer

Irriterende at det kun er få telefoner som har mulighten for dette programmet. Det er merkelig at ikke alle telefoner med gps og WM 6.1 ikke kjøre TomTom Nav 7. Som artikkelen også nevner har jeg også har "sett" at noen har TomTom på X1. Det var visstnok en versjon som var ment for Samsung Omnia men det funket fint. Vi får håpe at vi andre også får glede av dette glimrende programmet på lovlig måte....

Lenke til kommentar
Kart: Vest-Europa (22 land)

Trafikkinfo: Ja (krever abonnement)

 

Kartleverandør: Tele Atlas versjon 815

Pris: 1000 kroner

 

Detailed map of Western Europe included

NOK 845.58

 

Kommer en versjon der man kan laste ned alt også, som da forhåpentligvis blir billigere.

Ellers er nok lista over kompatible enheter større enn de få enhetene som er listet opp her. Man finner også mye kjekt på TomTom Forum Norge. Kartene skal vel også gå om hverandre, så har man kart fra før skal det vel gå an å bruke disse.

Lenke til kommentar

Hmmm...betyr det at TT7 kanskje ikke vil fungere med Omnia II? :(

Skal vel kanskje ta den kompabilitets lista litt med en klype salt; jeg kjører TT7 knirkefritt på min Diamond, og den står ikke oppført som kompatibel.

Tenker TT7 funker på de fleste WM telefoner med trykkskjerm jeg...

Lenke til kommentar
Hmmm...betyr det at TT7 kanskje ikke vil fungere med Omnia II? :(

Skal vel kanskje ta den kompabilitets lista litt med en klype salt; jeg kjører TT7 knirkefritt på min Diamond, og den står ikke oppført som kompatibel.

Tenker TT7 funker på de fleste WM telefoner med trykkskjerm jeg...

 

 

Jeg kjører TT7 på Xperia og det fungerer også knirkefritt. Har også TT på en P1 og der fungerer også programmet knirkefritt. Har også hatt det på en SE p990, der det også fungerte uten problemer.

Lenke til kommentar
Hmmm...betyr det at TT7 kanskje ikke vil fungere med Omnia II? :(

Skal vel kanskje ta den kompabilitets lista litt med en klype salt; jeg kjører TT7 knirkefritt på min Diamond, og den står ikke oppført som kompatibel.

Tenker TT7 funker på de fleste WM telefoner med trykkskjerm jeg...

 

 

Har selv en Samsung Omnia, og det var ikke noe plug and play for å få TomTom til å virke på denne telefonen.

Men ved hjelp av masse knoting, lesing på forum og en tredjeparts programware som interface mellom GPS og TomTom programmet fungerer det nå greit.

 

Litt lang tid å finne satelitter første gang, men rimelig rask etter man kommer ut av tunnel f.eks.

 

Nettulf

Lenke til kommentar

Leste litt på nettet om hvordan man skulle legge det inn på en Xperia X1. Hadde aldri brukt en win m 6.1 mobil før ( dette var fatterns telefon som jeg lekte meg med )

 

la det inn uten et eneste problem. Utrolig kjekt å ha gps'n i lomma når gutta fra landet (bl.a meg ) Skal i byen og ikke veit hvor de forskjellige gatene er.

 

TTN7 er et must for windows mobile mobiler!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...