Gå til innhold

Android 1.6 kan lastes ned av utviklere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet ikke om det er tenkt inkludert i kommentaren om rammeverket, men for meg er den mest spennende nyheten at android nå virkelig støtter forskjellige skjermstørrelser.

 

det vil si at om programmene blir oppdatert tilsvarende, så vil samme program kunne fungere fra en liten mobilskjerm helt opp til en stor HD-tv ;)

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått lagt det inn på en ADP1? Vurderer å legge det inn men har ikke lyst til å hoppe i det etter at jeg fant ut at HTC har prestert å legge ut feil images(signert med feile nøkeler), og har ikke spesielt lyst å slette alle bruker data før jeg må, eller legge dem inn på nytt når dem får på plass de riktige nøkkelene. Noen som vet om de riktige image'ene har blitt lagt ut?

Lenke til kommentar
Ifølge ryktebørsen skal en endelig Donut-oppdatering bli tilgjengelig for vanlige Android-brukere i løpet av oktober måned.

 

Mulig det, men jeg kontaktet HTC support for et par dager siden med spørsmål om akkurat dette, og svart jeg fikk var:

Kjære HTC kunde,

Takk for din henvendelse.

Vi har ikke fått beskjed fra htc om lanseringen til Magic enda...Vennligst besøk WWW.HTC.COM for alle oppdateringer.

Du kan også kontakte Htc brukerstøtte på telefon 800 11576 for hjelp videre.

 

 

 

Takk igjen for at du kontaktet HTC.

 

 

 

Vennlig Hilsen

 

Htc Europa brukerstøtte

 

HTC Corp. Global Service Division

Da husket jeg plutselig hvorfor jeg svor på aldri å kjøpe HTC mer for et par år siden. Men, man glemmer så alt for fort. Magic'en er bra den, og det er Android også, men HTC support er en vits, trodde kanskje de hadde forbedret seg i løpet av den tiden, men nei. Her kontakter jeg HTC med et spørsmål, og så får jeg til svar fra HTC at jeg må kontakte HTC for mer informasjon... Hvilken verden lever de i egentlig?

Lenke til kommentar

HTC Supporten er ikke bare en joke, men jeg tror atden finnes rett og slett ikke. Jeg føler meg mer og mer sikker på at alle svar er generert automatisk basert på ord i teksten du skriver.. Det er nesten så det burde vært uloveldig å ha så dårlige svar som de lirer av seg gang på gang.

Lenke til kommentar
Tord.f: Imagene er oppdatert nå.

The proper 1.6 images for ADP1 are now on HTC's site.

 

Tenker å teste i løpet av helga. Donut skal være en del raskere tror jeg. Blir kjedelig å miste alt som er i CyanogenMod da, men virker som CyanogenMod 4.2 kommer om ikke altfor lenge også.

trygveaa:takker for svar, fikk det med meg også, fikk flasha ADP1'en i går, funker som en drøm, posta en liten post i bloggen om oppgraderingen om du er interesert. Har ikke prøvd CyanogenMod enda, men har hørt mye bra om den, frister å prøve den ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...