Gå til innhold

Konkurranse: Beste høstbilde 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Også jeg som kjørte gjennom Norge og tok en masse flotte bilder av snødekte fjell, fulle av oransje og røde løvtrær i forigårs. :!: Temmelig så utgjort.

 

edit: Denne har ingen relevans med Oktoberfesten nei ;)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Damn, og jeg som knapt er gangbar (skade i beina) for tiden. Tips til andre kanskje, Dra ut i båt, hurtigruten el og fotografer mot land. Tok hurtigruten forrige helg nordover, fantastisk skue, snekledde høstfjell som speilet seg i havet. Sukk, og så hadde jeg ikke kamera med. :nei:

Lenke til kommentar

Det kommer an på om du gjorde et godt eller dårlig inntrykk. ;-)

 

For øvrig så ser vi på bildene før vi ser hvem som har tatt dem. Det nye systemet endrer filnavn på bildene og lagrer all info i en loggfil, slik at vi kan se på og vurdere bildene uten å vite noe om hvem som har tatt dem.

Lenke til kommentar
...og man kan vel ha med annet utstyr til fotokonkurransen?

 

Denne konkurransen har vel ikke noe med oktoberfesten? Så da kan du bruke hva du vil.

De som har meldt seg på oktoberfesten på hardcore nivået; forplikter seg også til å kun bruke det utstyret som de har valgt i hele oktober. Og da til all fotografering. Resten av oss har ikke den utfordringen.

 

Men det er ikke verre enn å sette av en dag eller to og bruke frikort.

 

Tom

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har nå i 2 dager forsøkt å sende bilder inn til Høstkonkuransen 2009. Tror 1 bilde ble sendt OK. Etter gjentatte forsøk har får jeg samme feilmelding som de øvrige som ikke får sendt inn bilder. Gir nå opp. Greit nok for meg, (og sikkert mange med meg), men trist for de som ikke fikk sett mine flotte høstbilder, og jeg som ikke fikk sett alle de flott bildene som andre ville ha sendt, hvis dette hadde fungert nogenlunde.

 

At det skal være så grensesprengende vanskelig å kunne få sendt over bilder er er

egentelig både trist & skuffende.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...