Gå til innhold

Norton 2010-produkter lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si så mye negativt om NIS2009 ihvertfall enn den manglet høyreklikk meny for scanning av filer i en periode på 64bit Vista. De har fikset det nå i nyeste 2009 og selvsakt i 2010 versjonen.

 

Treig og bloatware er den ikke lenger, ikke siden 2007 versjonen har den vært det!

 

Nettopp oppgradert til 2010 versjonen av NIS, ser ytelsemessig ganske lik 2009 versjonen.

Lenke til kommentar
...og har du ikke råd til 500 - 600 kroner for et år, har du dårlig råd gitt!

 

 

Jeg har ikke dårlig råd. Men dersom jeg skulle hatt for vane å betale dobbelt så mye for produkter som det det er verdt, så hadde jeg hatt dårlig råd. Jeg betaler heller 300kr for Avast. Den gjør jobben sin den og.

Lenke til kommentar

Har foreløpig NIS09, og må også få sagt at Norton har forbedret denne produktserien stort. Jeg testet ut ESET SS4 i noen måneder før jeg hoppet over til NIS09, og må innrømme at jeg liker Norton sitt produkt bedre. En stor overraskelse. Jeg betaler dog ikke for dette produktet, da jeg får det via Telenor. Jeg vil likevel påstå at dette er til en viss grad verdt pengene, hvis en kan svelge at 500+ kr er standardprisen på sikkerhetspakkelisenser fra de litt større firmaene.

 

Jeg oppgraderer når Telenor legger det ut, men det blir nok ikke med det samme.

 

Jeg kan dog ikke avslutte uten å gi Symantec noe hets; ikke det at dette er helt saklig, men dette 360-produktet deres - en annen sikkerhetspakke jeg har tilgang til via Telenor - er noe fryktelig dritt. Så vet vi det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...