Gå til innhold

Logitech G19 problem!


Anbefalte innlegg

Hei, har som følger et problem med mitt Logitech G19 tastatur.

 

Tastaturet skrur seg av "av" ved at den logger seg av maskina (fjern maskinvare lyd) og den lyser som vanlig og skjermen blir svart. Jeg aner virkelig ikke hva som er feilen.

 

Har prøvd og google problemet men finner ingen poster noen steder der det er tilsvarende problem.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, vet ikke om du fikk løst denne, ser det er en stund siden....

1. husket du å installere programvaren før du koblet til tastaturet?

2. Har du prøvd å oppdatere til siste programvare?

3. Har du krysset vekk alle tingene som LCD skjermen skal vise? Det var noen av de som skapte problemer for meg?

4. Prøvd å avinstallere og installere det på nytt?

 

bare noen ting som slo meg i farten.

Lenke til kommentar
Hei, vet ikke om du fikk løst denne, ser det er en stund siden....

1. husket du å installere programvaren før du koblet til tastaturet?

2. Har du prøvd å oppdatere til siste programvare?

3. Har du krysset vekk alle tingene som LCD skjermen skal vise? Det var noen av de som skapte problemer for meg?

4. Prøvd å avinstallere og installere det på nytt?

 

bare noen ting som slo meg i farten.

 

Takk for svar!

Har gjort alt du har skrevet fra før av. Tastaturet skrur seg av. Kan det være annen logitech programvare av feks headsettet eller musa mi? (g35 og g9). Husker headsettet mista lyden gjennom gameplay og da forsvant tastaturet og.

Har tilogmed mottatt sms mens jeg trykka og tastaturet ble svart da jeg fikk meldingen! Mobilen har tilogmed forstyrra elektronikken i musa mi. Scrollen går frem og tilbake i takt med sms signalet. Helt latterlig.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ser ikke at det er kommet noen løsning på dette. Mitt G19 tastatur slutter bare å funke, alle tastene utenom de som har med skjermen å gjøre. Tror den restarter seg selv før det skjer, for skjermen blir plutselig svart å så kommer det hvite Logitech startup-bilde. Irriterende hvor ofte dette skjer for tiden ;/

 

Løsningen for min del kan være det første at jeg glemte å installere programvaren før jeg koblet til, men dette får vi se til uken da jeg planlegger å reinstallere Win 7 på ny disk! SSD :D

 

Hvis jeg husker så vil jeg gi en liten rapport på det :)

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Ingen som har en løsning på dette problemet?

Har i det siste hatt problemer med at tastaturet (Logitech G19) restarter seg selv: Når tastaturet er på vei til å skru seg på og nesten er startet opp (logitech logoen slutter å lyse), kortslutter det og restarter seg selv igjen, og sånn fortsetter det helt til jeg tar ut og inn stikkontakten. Jeg trenger ikke være inne på ett spesielt program for at dette skal skje.

 

Innimellom etter at tastaturet har "krasjet" og jeg tar ut og inn stikkontakten, vil ikke programmet på lcd skjermen laste lengre enn til logitech logoen (logoen blir stående og lyse. jeg kommer altså ikke inn i menyen).

 

Jeg har aldri hatt dette problemet før 2-3 uker siden, og kan ikke skjønne at det skal være ledningen det er noe galt med, da tastaturet sjeldent blir flyttet på. Jeg har heller ikke sølt noe på det heller.

 

Kjedelig om jeg må kjøpe nytt! Er det noen som vet om eller kan tenke seg en løsning?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ingen som har en løsning på dette problemet?

Har i det siste hatt problemer med at tastaturet (Logitech G19) restarter seg selv: Når tastaturet er på vei til å skru seg på og nesten er startet opp (logitech logoen slutter å lyse), kortslutter det og restarter seg selv igjen, og sånn fortsetter det helt til jeg tar ut og inn stikkontakten. Jeg trenger ikke være inne på ett spesielt program for at dette skal skje.

 

Innimellom etter at tastaturet har "krasjet" og jeg tar ut og inn stikkontakten, vil ikke programmet på lcd skjermen laste lengre enn til logitech logoen (logoen blir stående og lyse. jeg kommer altså ikke inn i menyen).

 

Jeg har aldri hatt dette problemet før 2-3 uker siden, og kan ikke skjønne at det skal være ledningen det er noe galt med, da tastaturet sjeldent blir flyttet på. Jeg har heller ikke sølt noe på det heller.

 

Kjedelig om jeg må kjøpe nytt! Er det noen som vet om eller kan tenke seg en løsning?

Har hatt tastaturet snart i 2 år. Etter ca 1 år kom problemene. Skjermen starter, og etter noen sekunder begynner skjermen bare å blinke, får ikke endret farge på tastaturet og blinkingen på skjermen blir ekstremt irriterende. Kontaktet Logitech men imens jeg snakket med dem fikset jeg problemet. Det jeg gjorde var å løfte tastaturet og snu det (skulle lese av nummeret bakpå) Når jeg da fikk den tilbake riktig stilling funket det. Ofte er det kabelen til selve tastaturet som er problemet. På starten funket det å slå mellom F9 og F8 på tastaturet (No Joking) og dette fikset faktisk skjermen (Noen kabler som kan være løse). Har selv klart å fikse det med å ha det i samme posisjon hele tiden (Der det funka) men ser ingen annen mulighet en å skaffe et nytt hvis det ikke fikses.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ingen som har en løsning på dette problemet?

Har i det siste hatt problemer med at tastaturet (Logitech G19) restarter seg selv: Når tastaturet er på vei til å skru seg på og nesten er startet opp (logitech logoen slutter å lyse), kortslutter det og restarter seg selv igjen, og sånn fortsetter det helt til jeg tar ut og inn stikkontakten. Jeg trenger ikke være inne på ett spesielt program for at dette skal skje.

 

Innimellom etter at tastaturet har "krasjet" og jeg tar ut og inn stikkontakten, vil ikke programmet på lcd skjermen laste lengre enn til logitech logoen (logoen blir stående og lyse. jeg kommer altså ikke inn i menyen).

 

Jeg har aldri hatt dette problemet før 2-3 uker siden, og kan ikke skjønne at det skal være ledningen det er noe galt med, da tastaturet sjeldent blir flyttet på. Jeg har heller ikke sølt noe på det heller.

 

Kjedelig om jeg må kjøpe nytt! Er det noen som vet om eller kan tenke seg en løsning?

Jeg har fått fikset problemet mitt nå, men da må du åpne hele tastaturet.

 

Bare følg denne her:

 

Funket hvertfall på mitt og det har funket en stund nå ;)

 

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...