Gå til innhold

Test: MSI Wind U115


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor blir netbooks av? Enkle rimlige maskiner til allround bruk?

 

Minner mer og mer om ultraportable.

 

Synes 2000kr er ypperlig, da man kan ha den med på stranden osv i og med at den er enkel og billig. Synd det bare er windows stort med maskinene i dag og. Men folk klarer/vil vel ikke ha annet. Men tåpelig å måtte betale for en OEM uansett.

 

Jeg rett og slett digger AA1 med linpus. Virker bestandig og ypperlig til det navnet netbook tilsier.

Endret av L O G I M A N
Lenke til kommentar

Får vel Nokia sin kommende til denne prisen med kraftigere specs, antom på 1.6 ghz ?

blææ er vel det jeg har på gamle acer one min og den cpu suger.

 

Få noe nvidia ion eller noe annet nyere pakken inn i den heller.

 

Denne holder jeg meg langt unna til den prisen.

 

Fåreløpig er det ikke noe annet som frister en Nokia sin kommende.

Lenke til kommentar

"På utsiden av lokket er det blank plast med et diskret mønster, og på innsiden er det ensfarget og matt plast. Det derimot i overkant mange klistremerker synes vi. Informasjonen som står her står også på esken, og man kan risikere å få stygge limrester på maskinen når man fjerner de."

 

Synes det er litt rart at disse klistremærkene blir trekt frem i sånne tester. De kan bare taes av. Har selv revet av det på et 10-talls bærbare og er vel kun en det satt igjen lim på.

 

Og de limrestene som eventuelt sitter igjen kan fint fjærnes med såpe og vann på en klut, eller en liten bomullsdott med plasterfjerner. Dog må man ta i betraktning at det er ikke sikkert alle flater tåler sterk såpe eller plasterfjerner etc. Men de fleste tåler dette!

 

Så må jeg bare skrive: Den batteritiden der burde alle produsenter oppnå snarest!

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...