Gå til innhold

Nå kommer Toshiba og I-mate til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke boss, som i sjef, positivt?

 

skjønner det er forsøk på humor, men boss er vel også ett dialektuttrykk for søppel...

 

forøvrig så trodde jeg i-mate var død og begravet etter at dem skrinla 4 av 7 modeller i sin toppserie for kanskje ett år siden...

 

og den det er bilde av i artikkelen ser ut som en kloss, men kunne vært morsomt å fått vite mer detaljer (om dem er å oppdrive da).

Lenke til kommentar
Det var ikke et forsøk på humor. Jeg driver ikke med slikt. ( :p )

 

Men da lærte jeg noe nytt. Boss, bøss og søppel er altså det samme.

Jeg skjønte heller ikke det ordet før jeg hadde hørt det 10 ganger etter jeg flytta til Bergen ;)

 

Det kan nevnes at vi veldig snart vil gjøre få se nærmere på TG01, TG02 og den nevnte I-Mate-telefonen.

Lenke til kommentar

i-Mate har som nevnt vært borte fra markedet her i Europa en stund, men nå har de virkelig skjerpet seg.

810F er egentlig en unik terminal, da man kombinerer "rugged" for håndverkere og folk som er veldig aktive i vind og vær, i tillegg til at man får en fullt oppegående smartphone.

 

Alt dette kombinert med livstidsgaranti for samme sum som en helt standard HTC gjør at mange vil ha vanskelig for å la være å vurdere den som et høyaktuelt alternativ.

Lenke til kommentar

Hei, jeg jobbet med i-mate i flere år og det var fryktelig synd at de valgte feil produsenter etter at avtalen med HTC ble avsluttet. Dette første til problemer fordi kvaliteten på telefonene var altfor dårlig (i-mate SPL, den peneste smartphone'en med MS WM kjørende, etc.). Ultimate serien var veldig bra, langt foran HTC både på innhold (OEM hadde lagt inn mye snacks også som aldri kom med på disse som ble sluppet utenfor Norge) med generelt meget bra spec på den tiden. Dessverre hadde allerede eldre i-mate modeller (K-JAM, JAMin, JASJAR, SP5 - brandede HTC telefoner), dette var modeller som kom før HTC kom med egne telefoner på markedet. Når det så var behov for reservedeler - og HTC ikke var veldig interessert i å levere reservedeler til en konkurrent, førte dette til at forhandlerne ikke ønsket å ta inn disse telefonene. Verkstedene også ventet jo bare på deler og jeg kan ikke se at i-mate vil bli tatt i mot med åpne armer av tidligere kunder/forhandlere/verksteder dersom de f.eks hadde presentert en portfølje nå. Heldigvis er den nye (den ble presentert på MWC (Mobile World Congress)) en spesiell "rugged" device som retter seg mot et spesielt marked - og kan være en bra telefon. Det jeg tror som kan være utfordringen til denne telefonen er et oppdatert MS WM OS.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...