Gå til innhold

Ludo og Tele2 i priskrig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært i kontakt med tele2 ang. datapriser.

Jeg foreslo at de tok ibruk modellen de har på bedriftsabbonementene sine på privatabbonement... altså datapakker. Datapakker er en modell som også onecall bruker.

 

Hei xxxx.

 

Mitt navn ær Andreas og jag ær produkt sjef før mobiltelefoni på Tele2, jag mottok ditt mail via vår finansdirektør.

Vi på Tele2 uppskattar att få input fra våre kunder om potensielle forbedringer.

 

Ang. Datapakker før privatmarknaden så ær dette något som vi undersøker og kommer att erbjuda våre kunder innom en snar framtid, så jag ber deg att gå in på

tele2.no og titta etter senere i høst. Det stæmmer som du beskriver nedan att våre priser på MB på vissa abbo ær høgre en vissa konkurrenters, og vi arbetar hårt med att i høst kunne erbjuda mye gunstige priser på MB.

 

Vad jag kan rekommandere i dagslæget:

Utan mobil:

1. Vårt senaste abbo "Tele2 Flex" har 5 NOK/ MB og inkluderer 400 min samt 225 SMS (i toppen på telepriser.no).

Går ikke att kombinere med familie

 

2. "Tele2 Uno" 5,5 NOK/ MB, 48 øre/min, 29 øre/SMS og 0 NOK i start.

Går ikke att kombinere med familie

 

Med mobil:

1. Tele2 Ultra 129 NOK/månad, 5 NOK/ MB, 29/79 øre/min, 69 øre/SMS, 89 øre i start

Går att kombinere med familie

 

Takk før din input xxxxx, og hør av deg om du har ytterligere spørsmål.

 

 

Hilsen

 

/

 

Andreas Olsson

Produktsjef

Tele2 Norge AS

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Ludo lanserte abonnementet "Terningkast 6" som ligner mye på Tele2 Sheriff. Tele2 svarte med å inkludere 140 minutter og 1 MB datanedlasting i Sheriff. Deretter inkluderte Ludo 177 kroner ringerabatt. Til slutt la Tele2 inn en ringerabatt på 175 kroner, og inkluderte et antall MMS.

 

Det skal vel egentlig stå kroner?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...