Gå til innhold

72 prosent bruker XP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i all verden bytte fra XP ??

Så lenge XP utfører og kjører de program man trenger så er det tull å oppgradere. Hvorfor betale mange hundre kroner for ny Windows?

Unntaket er jo de som klart trenger funksjoner som XP ikke støtter, for eksempel 64bit, større mengde minne osv. Dette berører jo de færreste brukere.

Jeg må innrømme at det kan friste med ny Windows 7, men jeg trenger det ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Oppløftende at så få bruker 98. Trodde det fremdeles satt en haug med pensjonister rundt med det os'et.

 

Ingen pansjonister besøker en av disse 40,000 sidene. Slik statestikk synes jeg ikke dekker faktisk bruk. En side om Windows vil ha flere windows brukere, en side om Linux flere windows brukere og en side om Mac flere Mac brukere bla.

Lenke til kommentar
Vista var VELDIG sugent. Prøvde et vanilla vista system tidligere i dag, herregud sier jeg. UAC poppr opp om jeg vil åpne filbehandern til Windows! Den spør hver gang et program skal startes, og den spør EN GANG TIL når admin krefter trengs. OMG :(

UAC kan du skru av. Det at det kommer sikkerhets advarsel når du åpner exe filer, kan du også fjerne. Med SP2 så er faktisk Vista helt brukende, men klart at Win7 er enda bedre.

 

Ikke at det er noen verdensrekord akkurat, så har jeg akkurat nå 16 dager uptime uten reboot med Win7 her! Stabilt system med andre ord ;)

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...