Gå til innhold

Ny prøveversjon av Operas webserver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har såvidt lekt litt med alfaversjonen og må si at jeg imponert over hvor enkelt det er. Å dele ut hvasomhelst går nå med kun få tastetrykk, ikke noe oppsett av webserver, brannmur, router osv. Dessuten trenger ikke klient-PCen noe software utover nettleser.

 

Edit: Du har fildeling, webserver, fotoalbum, chatrom, kjøleskap (grafittivegg) og mediaserver. Du har en enkel form for adgangskontroll (kun deg, kun de med passord eller fri tilgang).

Endret av Kahuna
Lenke til kommentar

Prøvde Unite for noen uker siden for å dele ut bilder tatt på en ferie. Må si jeg ble positivt overrasket! Det fungerte veldig greit og de jeg delte ut bildene til hadde ingen problemer med å forstå hva de skulle gjøre.

 

Brukergrensesnittet kunne kanskje vært litt penere da.

Lenke til kommentar

Dette var rett og slett genialt.

 

Regner med at det blir enda bedre etterhvert. Men finner ikke ut hvordan jeg fjerner filer som jeg har lagt til. Er det jeg som er blind, eller er ikke en slik funksjon lagt til enda?

 

 

Edit: Får beskjed om at jeg trenger en plugin til WMP 11 når jeg prøver å streame en film (avi). Står ikke noe om hvilken plugin jeg trenger. Noen som har peil på dette?

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...