Gå til innhold

70-talls mote og klær


Ajaco

Anbefalte innlegg

Heisann, det har seg slik at jeg har fått en skoleoppgave, der jeg skal fordype meg i hvordan moten og klesstilen var på 70-tallet. Vi skal selv ta bilder, der vi viser hvordan stilen var på 70-tallet, samtidig som vi skal ha en presentasjon der vi forteller om 70-tallets mote og klesvaner. Derfor trenger jeg deres hjelp folkens.

 

Er det noen som kan hjelpe meg, og gruppa mi ved å komme med noen eksempler på hvordan klesstil de hadde på 70-tallet? Var det noen personer som ble født, døde eller hadde sin storhetstid på 70-tallet (en person som hadde noe å gjøre med klær/mote å gjøre, natruligvis)? Eventuelt noe dere føler vil være absolutt nødvendig å ta med i en oppgave som dette?

 

All form for konstruktiv tilbakemelding verdsettes :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg ingen ekspert på området, men stikkordene er hvertfall afro og slengbukser.

Anbefaler deg sterkt å sjekke ut ungdomsfilmer fra eller om 70-taller, f.eks. Dazed and Confused, vår egen Den Siste Revejakta og selvsagt TV-serien That 70's Show.

 

Noen bilder:

 

woodstockr.jpg

 

jimi_hendrix_woodstock.jpg

Endret av Spetz
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...