Gå til innhold

Kjøp Spotify i kiosken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Treginger, idag burde dere heller skrevet om at Spotify nå er tilgjengelig på App Store! :fun:

Er også tilgjengelig på android marked idag. Og fordelen med å kunne multitaske på android blir nå veldig tydelig. Upraktisk å måtte lukke musikken når man skal surfe eller lignende.

Hvem sa at man må lukke Spotify for å kunne surfe samtidig? Jeg sitter nå og kjører Spotify og Safari samtidig på min iPhonee 2G. Høvelig med en jailbroken telefon og Backgrounder applikasjonen... :-)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som savner litt mer "valutta" for pengene?

Hadde vært fint om man kunnet fått et par sanger gratis til odel og eie når man først abonnerer også.

 

Men skal de ta seg betalt synnes jeg det bør være litt mer med i pakken, dvs musikkvideor, forhåndstitt på nye sanger og artister før alle andre etc.

Lenke til kommentar
Hvem sa at man må lukke Spotify for å kunne surfe samtidig? Jeg sitter nå og kjører Spotify og Safari samtidig på min iPhonee 2G. Høvelig med en jailbroken telefon og Backgrounder applikasjonen... :-)
Det hørtes ut som en enkel løsning... :ermm:

Det er ganske lett :)

 

 

Noen som forøvrig vet når dette blir tilgjengelig? Keen på premium på iphonen, men mangelen på Visa stopper meg litt :(

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Treginger, idag burde dere heller skrevet om at Spotify nå er tilgjengelig på App Store! :fun:

Er også tilgjengelig på android marked idag. Og fordelen med å kunne multitaske på android blir nå veldig tydelig. Upraktisk å måtte lukke musikken når man skal surfe eller lignende.

 

Helt enig, men heldigvis kan man fikse dette ved å jailbreake telefonen. Joda, det fortsatt latterlig av Apple, og jeg forsvarer dem ikke, jeg er bare glad over at det faktisk finnes en måte å omgå dette på for oss iPhone-eiere. :)

Lenke til kommentar
Hvem sa at man må lukke Spotify for å kunne surfe samtidig? Jeg sitter nå og kjører Spotify og Safari samtidig på min iPhonee 2G. Høvelig med en jailbroken telefon og Backgrounder applikasjonen... :-)

Det hørtes ut som en enkel løsning... :ermm:

Det er svært enkelt. Har man en iPhone 2G i Norge, må man allerde jailbreake og unlocke for å bruke den i det hele tatt. Dette tar ca. 10 minutter og krever ca. 15 museklikk på PCen, ikke værre. Så må man installere et enkelt program, akkurat som alle andre programmer på telefonen, og man er ferdig. Så ja, det er en enkel løsning, faktisk veldig enkel.

 

Jeg som har 3Gs trenger ikke jailbreake telefonen, men jeg kommer til å gjøre det allikevel, pga. utvidet funksjonalitet, og bare jailbreak er enda enklere og mindre tidkrevende prosess.

 

EDIT: Når det kommer til artikkelen, så synes jeg dette er et steg i riktig retning. Spotify har jo tidligere slitt med å få kunder til å betale. Dette burde bedre seg betraktelig fremover, nå som man kan betale kontant, sammen med økt mengde reklame og flere fordeler for betalende kunder (som telefonmulighet).

Endret av Zeke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...