Gå til innhold

Microsoft kutter i Zune-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns ærlig talt at Zune HD har noke av den mest sexy hardwaren eg har sett nokensinne. Liker slik stil :3

 

Og herlighet, ja, dump tulle-produkt, sjølv om dei visstnok skulle vere ganske gode ;)

 

 

Driter egentlig en lang marsj i det, så lenge butikkene her i landet får fingen ut og begynner å selge Zune HD :-)

Må dog igjen få si at jeg er fantastisk fornøyd med min Zune 80 Gb spiller.

Også enig i at Zune HD'en er ett fryd for øyet.

 

swank

Lenke til kommentar

Grunnen til at de fjerner dem, sett fra forretningsperspektivet mitt:

 

Teknologiverden på andre siden av Atleanteren ler av Zune på grunn av salget, og noen av meningene om designet. CNet spurte til og med når de skulle gi opp, og innse tapet mot Ipod.

 

Derfor må de kvitte seg med alle produkter som sier "patetisk" til sluttbrukerne; de gamle Zune-spillerne altså, og KUN ha det "nye" Zune-imaget på markedet.

 

Det får meg til å tro at det kommer erstatninger, som er bedre. I det minste håper jeg det, ettersom jeg har lyst på en Zune 80, bare med bedre skjerm.

Lenke til kommentar
Har holdt meg til iRiver og Sony så langt. Men må si at det frister sterkt med Zune HD nå......

Sony fortsetter sterkt med gode spillere. Får nesten litt lyst på en selv, om bare ikke pengene begrenset meg.

 

http://www.engadget.com/2009/09/04/video-h...ey-mouse-audio/

 

...

 

ZHD tror jeg faktisk jeg får meg ganske kjapt. Hvis alt går som det skal, legger jeg ut førsteinntrykk her :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...