Gå til innhold

Straks duket for ny Popcorn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorvidt A-110 var en bugfix for A-100 eller ikke skal eg ikke uttale meg om, men disse ble ikke markedsført to modeller med ullik funksjonalitet. A-110 er markedsført som den nyeste av dem(og kraftigste) og dermed er det naturlig at en ny modell blir arvtageren til A-110, ikke A-100. Og spesielt om det du sier er korrekt, at A-110 var en bugfix for A-100. Evnt kan man heller si arvtageren til A-100-serien. Men naturligvis, dette er flisespikking :)

Endret av nomore
Lenke til kommentar

Var ikke dette i overkant dyrt? Hvis man slenger på en Blu-Ray spiller til 1500-2000 og en harddisk (var vel et krav med Blu-Ray) blir det en dyr løsning, og man får vel egentlig ikke noe man ikke får ut av en PS3? Eller? For all del, jeg liker Popcorn Hour, men...

Lenke til kommentar
(...) disse ble ikke markedsført to modeller med ullik funksjonalitet. A-110 er markedsført som den nyeste av dem(og kraftigste) og dermed er det naturlig at en ny modell blir arvtageren til A-110, ikke A-100.

 

Her kommer nok en uenig, A-100 og A-110 var i salg fra produsenten samtidig og hadde ulik funksjonalitet. Jeg kjøpte en A-100 fordi tilkoblingene til A-100 passet meg bedre enn A-110. Forskjellig harddiskstøtte hadde de óg.

 

A-110 og C-200 er også så forskjellig at jeg antar de vil fortsette å selge A-110 inntil videre.

 

Man sier ikke at Nokia 5800 er arvtakeren til 5630, og jeg mener heller ikke at det er rett her.

Lenke til kommentar

Jeg slengte inn en bestilling i dag, når det først var mulig, kommer på ca 2088,- + moms regner med at jeg får fra 1 batch :)

 

Var ikke dette i overkant dyrt? Hvis man slenger på en Blu-Ray spiller til 1500-2000 og en harddisk (var vel et krav med Blu-Ray) blir det en dyr løsning, og man får vel egentlig ikke noe man ikke får ut av en PS3? Eller? For all del, jeg liker Popcorn Hour, men...

 

 

Hva snakker du om da? man får jo Blu-Ray lesere til rundt 600,-

Lenke til kommentar
Var ikke dette i overkant dyrt? Hvis man slenger på en Blu-Ray spiller til 1500-2000 og en harddisk (var vel et krav med Blu-Ray) blir det en dyr løsning, og man får vel egentlig ikke noe man ikke får ut av en PS3? Eller? For all del, jeg liker Popcorn Hour, men...

 

Som nevnt før, denne spilleren og PS3 er overhodet ikke i samme liga når det kommer til filstøtte. Denne har støtte for alt du kan drømme om, AVI, MKV, TS, M2TS, ISO osv. Rekken er meget lang. Største fordelen er vel og at du kan ha i en intern HDD som faktisk kan ha filer over 4 GB på seg, i motsetning til PS3 som kun leser FAT 32.

Dessuten har denne boksen DTS og dolby trueHD bitstream ut. PS3 har kun PCM.

Denne boksen inneholder også samme chipset som brukes i mange blurayspillere og dette er et godt chipset som takler 1080p i god bitrate.

 

Men for all del, de har hvert sitt bruksområde, PS3 er jo også en spillmaskin så.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...