Gå til innhold

Opera-sjef på mobil-verdenstoppen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Om denne subjektive kåringen skal brukes som grunnlag, er von Tetzchner den 38. mest innflytelsesrike sjefen. Andre kjente personer er HTCs Peter Chou som nummer 6, Apples Scott Forstall som nummer 9 og Dr. Paul Jacobs fra Qualcomm som nummer 11. "

 

Unnskyld meg. Det står klart og tydelig i kilden at listen er i alfabetisk rekkefølge. Tallene dere kommer med er bare tull.

 

Fra kilden: "It’s important to remember, as well, that this is not a ranking. We’re not saying that the person at the front of the list is more important than the person at the back; the entries are in alphabetical order.

Endret av The_Lobster
Lenke til kommentar

Himmel... Det skal tydeligvis ikke mye til for å komme på den lista.. Vel, det kan være for det er bra å vite hvor dårlig en kan lage en browser til mobil..

 

Den sjeldne gangen Opera mobile/opera mini virker (noe som er rundt 20% av gangene) så er det raskere å bruke nokia sin middelmådige browser, som faktisk funker på de fleste sider.. DET gjør derimot ikke Opera..

 

På PC er det enda mer sorgens kapittel, makan til ræl har jeg ikke vært borti siden tidlige internet explorer utgaver..

 

Gjesp... Opera er verdensmestre til 1 ting.. å sutre over hvor kjipe microsoft er når de gir mer for pengene...

Lenke til kommentar
Vel, det kan være for det er bra å vite hvor dårlig en kan lage en browser til mobil..

Hva mener du er dårlig med Opera på mobil?

 

Den sjeldne gangen Opera mobile/opera mini virker (noe som er rundt 20% av gangene) så er det raskere å bruke nokia sin middelmådige browser, som faktisk funker på de fleste sider.. DET gjør derimot ikke Opera..

Hvis Opera kun fungerer 20% av gangene så er det noe veldig feil med telefonen din. Men jeg tror vel heller at dette ikke er tilfelle, og at du dikter opp historier fordi du hater Opera av en eller annen grunn og derfor ønsker å lyve om dem.

 

På PC er det enda mer sorgens kapittel, makan til ræl har jeg ikke vært borti siden tidlige internet explorer utgaver..

Det var da voldsomt til sutring da. Hva er så galt med den?

 

Gjesp... Opera er verdensmestre til 1 ting.. å sutre over hvor kjipe microsoft er når de gir mer for pengene...

Du er jo den eneste som sutrer her. Og det noe ekstremt.

 

Det eneste Opera har gjort er å melde fra om Microsofts lovbrudd til myndighetene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...