Gå til innhold

Firefox 3.5 via autooppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt snodig at de velger å gjøre dette automatisk. I en bedrift er det ikke ønskelig at ansatte oppdaterer egen programvare. Og hvis de blir spurt av en slik automatisk melding kan du banne på at noen trykker Ja.

 

Dette kan sikkert sperres/stoppes da, men likevel. Uvanlig at man automatisk går til ny major versjon.

Lenke til kommentar
Hm, jeg bruker FF3.5.2 daglig på både Windows XP, Windows7, MacOSX og Linux, og har enda til gode å se den tryne. Prøvd å disable alle addons for å se om en av de er synderen?

Prøvd på en rein install av Win7 med kun FF3.5... Den tryner på sider med store mengder data som inneholder forms osv... og med tryner mener jeg at den bare stopper opp og jeg må kille tasken.....

 

Tragisk at den ikke takler sider som 3.0 fikser helt fint :(

Lenke til kommentar
Hm, jeg bruker FF3.5.2 daglig på både Windows XP, Windows7, MacOSX og Linux, og har enda til gode å se den tryne. Prøvd å disable alle addons for å se om en av de er synderen?

 

Tja, den tryner pga tull faktisk.

Blandt annet så likte ikke FF at den ene Bluetooth driveren var lagt inn og jeg måtte disable den for å kunne taste i FF.

Sider med mye flash / silverlight fikk FF til å kjøre som syrrup eller krasje.

Facebook var problematisk til visse addons var disablet.

 

Så, akkurat nå så browser jeg med 2 - 3 nettlesere og setter langt mer glede på feks chrome og opera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...