Gå til innhold

Surfebrett fra Apple på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åpenbar sh00p av en ipod touch.. men likte idèen..

Skulle øsnke jeg kunne få vite hvordan du klarer å fastslå at dette bildet er manipulert.

 

Det han her sier -

Åpenbar shoop, ser det på pixlene, og ved å ha sett veldig mange shoops opp gjennom tiden!

 

 

...

 

Du ser at det er en "strekt" ipod touch. Og apple er ikke SÅ dumme at de plasserer den eneste knappen på en så dum plass.

Lenke til kommentar

Skyggen ser feil ut.. Mulig å lage skygger i forskjellige retninger, men da må du ha flere lamper, da kommer det også doppeltskygger(trippel, etc..). Skyggen ser også så bratt ut at lampen ville ødelagt skyggen til surfebrettet.. Er ikke 100% sikker, men.. Shoop etter min mening.

 

Skjønner ikke hva denne er brukbar til heller. Den får ikke plass i lomma, hva skal man med en ekstra skjerm på en 13-, 12-, 11,1-, etc. -tommer? -de er jo allerede ment for å ta liten plass og være lette.

 

"i'm useless", bare for å få med den i'en, hadde vært et passende navn..

Lenke til kommentar

Problemet med denne er jo at det er vist flere bilder av denne enheten. Hvor alle bildene har "welcome" delen til førstegangsstart av MacOS X Leopard. Dette gjør det veldig mistenktsom at det bare er et "bilde". Men igjen. Kan jo være ekte. Jeg selv tror dette er en veldig bra fake :)

Lenke til kommentar

Ryktene om en "iTablet" har jo versert veldig lenge, og med flere shops som har vært bedre enn dette. Om det i det hele tatt blir noe av, regner jeg med at de ikke vil se ut som en dårlig shop, at de ikke er ute i mange eksemplarer enda da de ikke engang er annonsert, og at de muligens, bare kanskje, klarer med et reelt eksemplar å vise noe mer imponerende enn en velkomstskjerm fra et annet OS.

 

Skikkelig copy-paste artikkel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...