Gå til innhold

Samsung Galaxy blir hvit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg skjønner er Samsung Galaxy allerede i salg i mange land i sentral-/sør-Europa, Tyskland, Nederland, Frankrike.

 

Jeg snakket med Telekiosken i går, som sa at de antok å få den inn 4.9.2009. Et raskt søk på Amentio bekrefter dette.

 

For the record: *WANT*

 

EDIT: Og der ble den oppdatert ja :)

Endret av lassegs
Lenke til kommentar

Når telefonen allerede er i salg i Tyskland, hvorfor starter ikke salget i resten av verden før i september?? Skulle tro at Samsung var interessert i å få den ut for salg så raskt som mulig for ikke å miste kunder til HTC Hero og andre snasne telefoner som er i salg.

 

En del forumbrukere har importert telefonen fra Tyskland, en av dem har gjort en lesertest. Han skriver blandt annet at telefonen har 192 MB RAM.

 

Prisen hos NetShop er 5 295,-, jeg synes det virker litt dyrt da telefonen selges ulåst for under 400 Euro på ebay.

Endret av bo0ze
Lenke til kommentar

Nei det er fordi den ble laget før alle de andre ( Omnia hd, Omnia 2, M8910 Pixon 12 og S8300 Ultra touch )

 

Derfor ;)

 

Fin telefon, hadde det ikke vært for at kameraet er helt på trynet + video filming. Fatter ikke at det går å få det så dårlig ut av et 5mp kamera :thumbdown:

 

 

Kjøpte meg en Sony Walkman NWZ-1050 i dag for å bruke som mp3 spiller. Så satser vi på en Samsung M8910 Pixon 12 som kamera mobil :D Da er vi komplett! :!:

 

Og denne hvite utgaven av Galaxy var jo rett og slett grisestygg!!

Fysjh!

Endret av stutbokk
Lenke til kommentar

Htc Hero:

 

-Internal: 288 MB RAM, 512 MB ROM

-CPU: Qualcomm MSM 7200A 528 MHz processor

 

http://www.gsmarena.com/htc_hero-2861.php#

 

Samsung Galaxy:

-Internal: 8 GB storage, 128 MB RAM

-CPU: Qualcomm MSM7200A 528 MHz processor

 

http://www.gsmarena.com/samsung_i7500-2791.php

 

Så, Htc heroen har jo vesentrlig mer i minne. Noe som kommes til å merkes godt på tunge programmer og flerprogramkjøring antageligvis.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...