Gå til innhold

Test: Send gratis SMS og få gratistilbud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meld deg på vårt gratis sølv medlemskap for å sende gratis sms og motta tilbud om gratis produkter og tjenester innen reiseliv, underholdning, uteliv, trening og mye mer. Formidlingen skjer via sms så du til en hver tid er oppdatert om gjeldende gratistilbud. Du kan når som helst melde deg ut.

 

http://jesms.no/privat/registrer/solvmedlem/

 

Kanskje det koster penger å motta denne meldingen? Eller er alt helt gratis også vil han tjene penger på reklamen butikkene som benytter seg av Jesms får?

 

Edit: Her står det hvordan de tjener penger:

http://jesms.no/bedrift/

Endret av Kris
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller så hjemmesiden veldig "djuice" ut? ^_^

 

Akkurat det tenkte jeg og når jeg så det på forsiden på tek.no. SMS er så billig for tiden at det her er noe jeg står over. Dessuten sender jeg gratis via sider som feks tlf.no (greit, de inneholder reklame).

Endret av LaStrada
Lenke til kommentar

Lyst å prøve ut dette, men er alltid skeptisk til slikt.

Vist det er slik at om jeg en gang finner ut at jeg ikke vil være med mer, kan jeg da "avbestille/avmelde" meg fra tjenesten og ikke få noen som helst tilbud pr. sms mer.

 

Kan jeg forsikre meg om at han ikke selger nummerlistene til f.eks Ellos (bare for å ta et eksempel), slik at Ellos begynner å sende meg sms med reklame ?

 

Syns konseptet er genialt, om han får det til å funke ..

 

 

 

EDIT:

Leser nå fra registreringssiden følgende:

Sølvmedlemskap er kostnadsfritt og du kan når som helst melde deg ut. Jesms driver ikke med spam! De sms du blir tilsendt er utelukkende med tilbud om gratis produkter eller tjenester. informasjonen du oppgir blir ikke oppgitt til tredjepart.

 

Da tar jeg sjangsen :)

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar
Det er konseptet bak en ny, norsk SMS-tjeneste på internett.

 

 

 

Les mer

 

Herregud, nok et forsøk på å tjene penger på uvitende forbrukere. Skulle gjerne erklært "Short Message Services" for død, og ønske velkommen til "Push Mail". Nesten gratis, og 100% gratis i WI-FI soner. At sms og mms har overlevd så lenge, illustrerer hvor godtroende vi forbrukere er.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...