Gå til innhold

Nå er Windows Mobile 6.5 ferdig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6.5 er helt klart et stort løft fra 6.1, men de har fortsatt litt igjen før det blir

skikkelig bra.

 

HTC har greid å oppdatere Manila en god del i det siste og jeg tviler på at

jeg kommer til å forlate det for å kjøre winmo 6.5 bart. Manila 2.5 eller Sense blir

tingen =)

 

Nå er vell planen at Sense UI skal legges oppå 6.5 da, itilegg til Android.

 

6.5 ser sinnsykt mye bedre ut enn 6.1, men det ser ut til å havne bak andre OS på ønske listen.

Lenke til kommentar

Har brukt 6.5 i noen uker på min Diamond 1 nå, bruker lite ressurser og er generellt veldig raskt i bruk.

 

Når det er sagt er Manila variantene en finner på XDA MYE MYE mer brukervennlige og enda kjappere enn å kjøre clean 6.5

 

Anbefaler alle å prøve Energyrom som bare er helt rå, vanvittig kjapp i bruk i forhold til vanlig Touch flow 3d.. windows mobile 6.5 følger ligger i bunn og kan brukes uten Manila om en ønsker..

Lenke til kommentar
Har brukt 6.5 i noen uker på min Diamond 1 nå, bruker lite ressurser og er generellt veldig raskt i bruk.

 

Når det er sagt er Manila variantene en finner på XDA MYE MYE mer brukervennlige og enda kjappere enn å kjøre clean 6.5

 

Anbefaler alle å prøve Energyrom som bare er helt rå, vanvittig kjapp i bruk i forhold til vanlig Touch flow 3d.. windows mobile 6.5 følger ligger i bunn og kan brukes uten Manila om en ønsker..

 

Virker mailsynk med denne ROMen (activesync)?

 

Har diamond1 selv.

Lenke til kommentar
Har brukt 6.5 i noen uker på min Diamond 1 nå, bruker lite ressurser og er generellt veldig raskt i bruk.

 

Når det er sagt er Manila variantene en finner på XDA MYE MYE mer brukervennlige og enda kjappere enn å kjøre clean 6.5

 

Anbefaler alle å prøve Energyrom som bare er helt rå, vanvittig kjapp i bruk i forhold til vanlig Touch flow 3d.. windows mobile 6.5 følger ligger i bunn og kan brukes uten Manila om en ønsker..

 

Virker mailsynk med denne ROMen (activesync)?

 

Har diamond1 selv.

 

synker både via exchange og pop3, funker kjempefint det.Har ikke testet imap

 

 

jeg var av den oppfattelse at videoen viser windows phone, også kjent som windows mobile 7, ikke windows mobile 6.5...

 

feil.. videoen viser windows mobile 6.5

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Hmm. Akkurat nå er jeg glad jeg har en iPhone. Det er ene og alene fordi den bare fungerer bra i det økosystemet jeg bruker (les: Mac). Jeg er og glad jeg ikke driver med utvikling av Windows Mobile (Windows Phone er et idiotisk navn på et OS). Denne videoen kunne minne om en hakkete beta av iPhone OS, men nei, dette er noe de som bruker WM faktisk skal se frem til! :O Håper Android klarer å skjerpe konkurransen med iPhone litt ihvertfall, MS er jo helt akterutseilt...

Lenke til kommentar
Har brukt 6.5 i noen uker på min Diamond 1 nå, bruker lite ressurser og er generellt veldig raskt i bruk.

 

Når det er sagt er Manila variantene en finner på XDA MYE MYE mer brukervennlige og enda kjappere enn å kjøre clean 6.5

 

Anbefaler alle å prøve Energyrom som bare er helt rå, vanvittig kjapp i bruk i forhold til vanlig Touch flow 3d.. windows mobile 6.5 følger ligger i bunn og kan brukes uten Manila om en ønsker..

 

 

 

Hvor kan man få tak i dette, vis man ikke har tid eller de slipper en oppgradert versjon av 6.1. Jeg har en HTC HD, har veldig lyst på 6.5 på den.

Lenke til kommentar

på htc hd er det enda heftigere, gå til xda developers, velg din telefon og du finner det.

 

guide til flashing.. lekende lett når en bare får lest gjennom alt som står der.. de skriver litt for mye vas men

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=505377

 

 

som du ser på linken under er det haugevis med 6.5 roms å velge i.. selv bruker jeg energyrom

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=453

Lenke til kommentar

WM har alltid vært elendig på meldinger... Det er kun noen få endringer i 6.5, men noen, som større ikoner etc, er uunnværlige. Spesielt den naturlige scrollingen som har manglet, er nå på plass.

 

Må bare få det med, SPB Mobileshell er _ikke_ pent.

 

For min del ble jeg bare flau av å se på videoen, og måten han skrøt av PIE og flash-support. Makan til lagging :!:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...