Gå til innhold

Bedre synkronisering med Firefox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Evt hva gjør den bedre enn Opera? :p
Hva angår xmarks: Du kan sette opp egen tjener og kjøre xmarks på den, du kan velge ulike sync alternativer (overwrite server data / local data / merge etc.), du kan synce passord, du kan velge å kun synce på shutdown, du kan ha ulike profiler og bytte on the fly uten å logge ut og logg inn som annen bruker, du kan velge å kryptere alt osv. Endret av mandela
Lenke til kommentar
Tar den med config fra addons? Det er eneste jeg savner fra xmarks(foxmarks).

 

Slippe å sette opp noscript og adblockern på hver pc hadde vært digg.

 

Ser ikke slikt ut

 

What settings does Weave Sync synchronize?

Weave Sync currently supports synchronization of bookmarks, browsing history, open tabs, and passwords. Selected preferences and other browsing data will be added in a future release.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor ikke slik funksjonalitet allerede er inkludert i alle nettlesere? Det er jo ekstremt gammeldags å måtte drive å styre med bookmarks og slik selv?

 

1. Forøvrig, hva skal jeg bruke for å samordne forskjellige Firefox bookmarks jeg har på 4-5 forskjellige maskiner slik at alle blir tilgjengelig på alle og deretter er sentralt for alle?

 

2. Og i tillegg samle alt for alle type nettlesere på disse 4-5 maskinene? Kjører IE, Firefox, Chrome, Safari og Opera.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke hvorfor ikke slik funksjonalitet allerede er inkludert i alle nettlesere? Det er jo ekstremt gammeldags å måtte drive å styre med bookmarks og slik selv?

 

1. Forøvrig, hva skal jeg bruke for å samordne forskjellige Firefox bookmarks jeg har på 4-5 forskjellige maskiner slik at alle blir tilgjengelig på alle og deretter er sentralt for alle?

 

http://www.xmarks.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...