Gå til innhold

Panda med sikkerhet for bedrifter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meningsløst fyllstoff å bare gjengi en pressemelding uten en eneste kritisk vurdering eller bemerkning fra HW.no.

 

Som vanlig elendig.

Det er jo rett fra hw.no's beste agurkskriver, Arsæll Benediktsson. Jeg kan alltid gjette artikkelforfatteren fra forsiden, da Benediktsson sjelden skriver om noe annet enn obskure oppdateringer til alle slags mulige bloatwareprogrammer og drivere, der det eneste arbeidet involvert er direkte oversettelse fra en pressemelding.

Lenke til kommentar

Jeg skal si meg enig i at det er ganske mange slike artikler som er kort og godt oversatt. Men dere bør være klar over at det nok står godt i forhold til betalingen. Arsæll har valgt å forsøke å gjøre det til levebrød på siden av de andre tingene han måtte gjøre. Da har en gjerne ikke alltid tid til overs for å legge all sjelen sin i ting, og spe på med mye annet interessant.

 

Entusiast-artikler er og blir de mest spennende selvfølgelig. Nok kritikk gitt.

Hvor mye ville for eksempel "du" giddet å gjort for en hundrings, for å ta ett eksempel?

 

Oversettelse tar kanskje en halv time, korrekturlesning 5 til 10 minutt (helst bør jo den utføres av en annen person enn seg selv). Litt knoting med å få det (HTML) til å se godt ut tar bittelitt tid. Artikkelen skal godkjennes også videre.

 

Hardware.no har akkurat passe mengde artikler, og uten Arsælls bidrag synes jeg det hadde vært kjedelig å besøke sidene. Da tar jeg meg heller en agurk jeg!

 

OPPFORDRING til syterne:

 

Konstruktiv kritikk er bra. Tror Arsæll har fått beskjeden inn med teskje nå. Antar minst 50 ganger at folk har postet agurk, agurk og atter en agurk.

 

Ta skjeen i egen hånd. Hardware.no er ett åpent system, hvor brukerne tillates å skrive artikler dersom kvaliteten er grei. I værste fall for Arsæll, så kan konkurranse skvise noen av agurkene ut. ;)

 

Men for søren, Ta da levebrødet fra mannen! Og stop sytingen!

Endret av G
Lenke til kommentar
OPPFORDRING til syterne:

 

Konstruktiv kritikk er bra. Tror Arsæll har fått beskjeden inn med teskje nå. Antar minst 50 ganger at folk har postet agurk, agurk og atter en agurk.

 

Ta skjeen i egen hånd. Hardware.no er ett åpent system, hvor brukerne tillates å skrive artikler dersom kvaliteten er grei. I værste fall for Arsæll, så kan konkurranse skvise noen av agurkene ut. ;)

 

Men for søren, Ta da levebrødet fra mannen! Og stop sytingen!

 

Du har misforstått. Det er _vi_ som besøker siden. _Vi_ trykker på reklamen, og _vi_ sørger for at det i det hele tatt er interessant for edda å beholde hw. _Vi_ krever mindre agurk fra ett produkt som _vi_ liker. Alternativet er sjelden å ta over jobben til den du er misfornøyd med, men heller få den vekk og/eller bytte den med noen annen.

 

Er enig i oppfordringen til å kanskje produsere noen artikkelforfattere fra den store tilhengerskaren, men i utgangspunktet står hardware.no for underholdningen som gjør at _vi_ kommer hit hver dag.

 

Jeg stemmer for mindre agurk, mindre abene, og hvis det betyr mindre artikler i det store og hele, så er det greit for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...