Gå til innhold

Slik er Spotify på Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spotify er spennende. Får de på plass de nødvendige avtalene, så ligger de an til å bli en kjempesuksess.

 

La merke til hvordan musikken ble borte i det øyeblikk han tok frem menyen for å kunne gå inn i Innstillinger. Det er smarttelefonen sin det. Et godt eksempel på at mangelen på multitasking er en mangel hvertfall - selv om de mest ukritiske fanboysa har forsøkt å fremheve det som en god ting.

Lenke til kommentar

Hadde gått over til premium på sekundet om de fikk mekka en S60-applikasjon. Om jeg ikke husker feil søkte de jo etter dyktige S60-utviklere her for en stund siden. Forhåpentligvis ser en S60-applikasjon dagens lys snart. Hadde vært kjekt med Spotify på mobil. Mer enn nok for meg til å gå over til premium. Dessuten er det høyere bitrate på mye av utvalget for premium-medlemmer, og de holder på å konvertere hele musikkbiblioteket fra 160kbps til 320kbps for premium. Spotify-gutta gjør en god jobb.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
Hadde gått over til premium på sekundet om de fikk mekka en S60-applikasjon.

Vil applikasjonen være inkludert i et premium abbonement? Vil det være krav at en har premium for å kunne bruke applikasjonen?

 

Dessuten er det høyere bitrate på mye av utvalget for premium-medlemmer, og de holder på å konvertere hele musikkbiblioteket fra 160kbps til 320kbps for premium. Spotify-gutta gjør en god jobb.

Får håpe de ikke ikke konverterer fra 160kbps til 320kbps, men at de heller konverterer "på nytt" til 320 (fra en bedre kilde) :)

 

Har iPhone selv, og ser virkelig frem til denne applikasjonen. da kan jeg endelig forsvare prislappen på premium abbonnement ovenfor meg selv.

Lenke til kommentar

Det er krav til premium om man ønsker å bruke iPhone-applikasjonen som er på vei. Regner med at alle som har iPhone kan laste den ned fra Apple Store (eller hva det nå heter), men at man behøver en premium-bruker for å kunne logge seg inn eller noe slikt. Vet ikke hvordan det er løst i praksis.

 

Når det gjelder konverteringen av musikk til høyere bitrate så vet jeg ikke noe mer enn hva jeg skrev tidligere. Har bare fått med meg at premium-brukere får tilgang til musikk med høyere bitrate. Forhåpentligvis så er det som du sier, at de "konverterer på nytt" fra en bedre kilde.

 

Venter bare på Spotify til S60, jeg. Så er jeg fornøyd. :)

Lenke til kommentar
La merke til hvordan musikken ble borte i det øyeblikk han tok frem menyen for å kunne gå inn i Innstillinger. Det er smarttelefonen sin det. Et godt eksempel på at mangelen på multitasking er en mangel hvertfall - selv om de mest ukritiske fanboysa har forsøkt å fremheve det som en god ting.

Vel, jeg klarer hvertfall ha iPhonen min i 2 dager uten å måtte gå inn på oppgavebehandling hele tida og slå av programmer som på HTC Touch Cruisen jeg bruker på jobb. Men det burde vært mulig å søke om å kjøre i bakgrunnen for slike programmer på samme måte som iPod-programmet på iPhone.

Lenke til kommentar

Må jo tilstå at jeg er litt skuffet over at de ikke vil kommentere en S60 utgave.

 

I kommentarfeltet på blog.spotify.com kommenterer de Android, selv om forespørslen for en S60-klient overgår den for Android.

 

Slik jeg ser det betyr dette at en klient for S60 enten ligger svært langt frem i tid, eller svært nær.

 

*Krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Må jo tilstå at jeg er litt skuffet over at de ikke vil kommentere en S60 utgave.

Jepp, jeg og. Det er da laaaaangt flere S60-telefoner der ute enn iPhone.

 

Lurer litt på om mobilutgaven blir separat priset eller om den går under premiumabonnementet. Kan ikke helt se for meg at Apple vil godkjenne en så opplagt iTunes-konkurrent uten å få en del av kaka selv.

 

Må innrømme at iPhone sitt klippekort på omtale i medier irriterer meg en del når det finnes så mange alternativer med samme muligheter.

Endret av TubXtra
Lenke til kommentar

Og der mistet Wimp fortrinnet. Jeg håper også på Spotify for S60, da kjøper jeg premium.

 

Spotify hjemme på mobiltelefonen via hjemmenettets WiFi på S60, ute i solen... jeg er klar. Min Nokia E51 får stadig nye bruksområder. Den er også en helt suveren GPS bilnavigator med TomTom installert.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Når dette kommer til S60 skal jeg begynne å betale for spotify på timen. Skjønner ikke at de går for Iphone først når det til å med er usikkert at de får det gjennom.

 

Uansett syns dette går alt for tregt. Er jo fryktelig lenge siden vi hørte om Spotify på mobilen første gang. Og når man har offline modus blir jo dette genialt. Jeg har fri data men er vel begrensninger på 5 GB i måneden eller noe, og jeg bruker oppunder dette på andre ting.

 

Håper vi snart hører noe om S60.

Lenke til kommentar
Når kommer det til s60 tro? :ohmy:

Tror nok ikke det kommer med det første.

S60 er ett mareritt å programmere til sammenlignet med iPhone, samt at det finnes mange versjoner av S60 som ikke nødvendigvis er kompatible med hverandre og S60 har heller ikke like elegante måter å distribuere programmvare på.

 

Blir det en suksess på iPhone og Android så kommer det selvsagt på S60 og, men det kan nok ta litt tid.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...